سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد؛

افزایش حقوق و وام ضروری بازنشستگان کشوری

جمشید تقی زاده از افزایش وام ضروری بازنشستگان کشوری به ۵ میلیون تومان خبر داد و گفت: این افزایش از شهریور ماه سال جاری اعمال می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نشست خبری جمشید تقی زاده مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در سالن کنفرانس این صندوق برگزار شد.

تقی زاده در این نشست خبری اظهار کرد: وام ضروری بازنشستگان کشوری از شهریور ماه سال جاری از ۴ میلیون تومان به ۵ میلیون تومان افزایش پیدا می‌کند.

وی در ادامه تصریح کرد: تاکنون به ۳۰۰ هزار بازنشسته عضو صندوق بازنشستگی کشوری وام ضروری تعلق گرفته است که در سال جاری این تعداد به ۴۰۰ هزار نفر افزایش پیدا خواهد کرد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری همچنین از تشکیل فراکسیون بازنشستگان کشوری در مجلس شورای اسلامی خبر داد و یادآور شد: فراکسیون بازنشستگان کشوری با هدف پیگیری امور مختلف مرتبط با بازنشستگان تشکیل می‌شود و نیازها و انتظارات بازنشستگان در این فراکسیون مورد بررسی قرار می‌گیرد.

تقی زاده خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا با وجود فدراسیون ورزش در بخش کارگری، ورزش پیشکسوتان و بازنشستگان را نیز با اهتمام ویژه دنبال کنیم.

وی از واگذاری رفاه کارت یک میلیون تومانی به بازنشستگان کشوری خبر داد و در ادامه اضافه کرد: رفاه کارت یک میلیون تومانی از شهریور ماه سال جاری به بازنشستگان واگذار خواهد شد و جزئیات چگونگی اعطای کارت فوق طی روزهای آینده به اطلاع بازنشستگان می‌رسد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری تاکید کرد: برای بازنشستگان عضو صندوق بازنشستگی کشوری بسته‌های حمایتی مختلفی را در نظر گرفته ایم و در راستای تکریم و بهبود وضعیت معیشتی بازنشستگان اقدامات ویژه‌ای را در دستور کار قرار داده‌ایم.

تقی زاده با اشاره به افزایش حقوق ۸۲/۵ درصد از افراد بازنشسته از ۱ میلیون و هشتصد هزار تومان به ۲ میلیون و صد هزار تومان تصریح کرد: در حال حاضر تنها ۳ درصد بازنشستگان کشوری  حقوق ۱ میلیون و دویست هزار تومانی که توسط دولت به عنوان حداقل دستمزد وزارت کار تعیین شده است دریافت می‌کنند و مابقی حقوق بالای ۲ میلیون تومان را دریافت می‌کنند.

وی اضافه کرد: رفاه کارتی که به بازنشستگان کشوری واگذار می‌شود، در مرحله نخست به ۵۰ هزار نفر از بازنشستگان کشوری اعطا خواهد شد و این افراد می‌توانند با در اختیار داشتن رفاه کارت مبلغ یک میلیون تومان از فروشگاه‌های رفاه خرید کنند.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری اظهار کرد:‌ این صندوق با ماهیت اجتماعی و اقتصادی خود به عنوان دومین صندوق بزرگ بیمه‌ای کشور محسوب می‌شود که هم اکنون یک میلیون و 380 هزار بازنشسته را تحت پوشش دارد و از این تعداد 56 درصد بازنشستگان را بازنشستگان آموزش و پرورش شامل می‌شوند.

تقی‌زاده در ادامه خاطرنشان کرد: صندوق بازنشستگی کشوری با سرلوحه قرار دادن بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت جایگاه بازنشستگان و لزوم توجه به امور معیشتی آنها و همچنین تأکید رئیس جمهور بر رفع دغدغه‌های بازنشستگان و فراهم کردن آرامش و آسودگی خاطر در دوران بازنشستگی، از جمله برنامه‌های ویژه‌ای است که در حوزه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی مدنظر قرار داده است.

وی یادآور شد: تیم مدیریتی جدید در صندوق بازنشستگی کشور با حمایت همه جانبه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گام‌های مهم و تصمیمات تأثیرگذاری را در جهت بهبود شرایط اقتصادی و اجتماعی بازنشستگان در دستور کار خود قرار داده است و این تصمیمات به مرور اجرایی خواهد شد.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری تأکید کرد: در سال جاری برای همسان سازی حقوق بازنشستگان 19 درصد حقوق آنها اضافه شد و میانگین دریافتی حقوق بازنشستگان تا دو میلیون و 100 هزار تومان افزایش پیدا کرده است.

تقی‌زاده از راه اندازی تعاونی‌های چند منظوره خبر داد و گفت: یکی از برنامه‌هایی که با همکاری وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی اجرایی می‌شود، راه اندازی تعاونی‌های چند منظوره با هدف ایجاد کارآفرینی و اشتغال زایی برای فرزندان بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری است.

وی به توجه ویژه صندوق بازنشستگی کشوری به بازنشستگان کارآفرین اشاره کرد و گفت:  با هماهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بازنشستگان کارآفرین که به دنبال گرفتن تسهیلات مناسب هستند مورد توجه ویژه قرار خواهند گرفت و در صدد هستیم تا با اعطای تسهیلات مناسب به این بازنشستگان، شرایط ایجاد اشتغال برای فرزندان آنها را نیز محقق کنیم.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری اضافه کرد: یکی از فعالیت‌های فرهنگی که با هدف افزایش نشاط اجتماعی و غنی سازی اوقات فراغت بازنشستگان انجام می‌گیرد، اجرای سفرهای زیارتی و سیاحتی برای بازنشستگان است. این برنامه با رویکرد گردشگری انجام می‌شود و در سال 97 به 200 هزار نفر از بازنشستگان تسهیلات انجام سفرهای گردشگری زیارتی و سیاحتی اعطا می‌شود.

تقی‌زاده در ادامه به تشریح برنامه‌های خانه‌های امید بازنشستگان در کشور اشاره کرد و افزود: گسترش برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی برای جامعه بازنشستگان از جمله سیاست‌های صندوق بازنشستگی در سال جاری است و این اقدام با هدف توجه به سلامت روان و اهمیت اوقات فراغت بازنشستگان صورت می‌گیرد.

وی اضافه کرد: تاکنون 43 خانه امید در 23 استان کشور تأسیس شده است. زمین خانه‌های امید با تصویب هیئت دولت توسط شهرداری‌های استان‌ها تأمین می‌شود. کار احداث و راه اندازی خانه‌های امید بر عهده صندوق بازنشستگی کشوری به عنوان مکانی برای پر کردن اوقات فراغت بازنشستگان کشوری است.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری از برگزاری جشنواره فرهنگی، ورزشی بازنشستگان در مرحله کشوری خبر داد و گفت: این جشنواره با هدف توسعه ورزش همگانی با مشارکت بیشتر بازنشستگان و کاهش فقر حرکتی در میان آنها و در سطح ملی برگزار می‌شود.

تقی‌زاده گفت: همایش روز خانواده و تکریم بازنشستگان هر ساله با هدف شناسایی و معرفی بازنشستگان نخبه در سطوح مختلف از طرف صندوق بازنشستگی کشوری در روز 25 ذی‌الحجه که به عنوان روز خانواده و تکریم بازنشستگان نام گرفته است، برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: نیازهای درمانی از جمله مطالبات بازنشستگان پس از همسان سازی حقوق آنها است. با توجه به بررسی‌های صورت گرفته آسیب پذیری بازنشستگان در سنین بالاتر به مراتب بیشتر می‌شود و آنها بیشتر به بیماری‌های مختلف مبتلا شده و نیازمند استفاده از بیمه تکمیلی در جهت تأمین هزینه‌های دارو و همچنین هزینه‌های بخش درمان هستند. به همین دلیل بیمه تکمیلی را برای بازنشستگان کشوری برقرار کردیم که در سال جاری در شکل جدیدتری به ارائه خدمات به بازنشستگان کشوری منجر خواهد شد.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری اظهار کرد: در حال حاضر 2 میلیون نفر بازنشسته و وظیفه بگیر و همچنین افراد تحت تکفل آنها مشمول بیمه تکمیلی درمان هستند. سال گذشته در بخش بستری فوق تخصصی و بیماری‌های خاص و صعب العلاج مبلغ 17 میلیون تومان به بازنشستگان بیمار پرداخت شده است و 34 هزار نفر به طور میانگین از تسهیلات 26 میلیون تومانی بیماری‌های خاص بهره مند شده‌اند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۴
در انتظار بررسی: ۰
شهین ثروت
۱۴:۰۸ ۲۳ شهريور ۱۳۹۸
من برای وام 5 میایون تومانی ثبت نام نکرده ام سازمان رفتم گفتند اعلام می کنیم ولی خبری نشد
قدرت اله جباری
۲۳:۲۸ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
سلام لطفا استخدام یکی ازفرزندان بازنشستگان فکری شود با تشکر
هاشمی
۱۸:۴۳ ۰۳ شهريور ۱۳۹۸
سلام اقای تقی زاده چرا به داد باز نشتگان نمیرسید بازنشتگان کشوری بیش از ۲۰ میلیون ضمانت نمیتوانند بکنند یا وام یگیرند
بازنشسته
۱۳:۳۱ ۰۶ مرداد ۱۳۹۸
باسلام به کلیه مسئولین وبازنشستگان محترم ،بازنشسته یعنی پیرشده ودیگرتوان کارکردن ندارد.پیریعنی ناتوان ازکارکه به عصاوعینک ودندان ودکترودواومراقبت شدیدانیازمنداست الحمدولله با تشخیص عالی مسئولین محترم باحذف کارت طلایی بازنشستگان دیگه دیگه بازنشستگان بی نیازشده اند.
طاهره نجمایی
۱۸:۳۵ ۰۲ مرداد ۱۳۹۸
سلام: شما اعلام کردید حقوق بازنشستگی طبق نظام هماهنگ افزایش پیدا می کند وسنوات داده خواهد شد چرا هیچ اقدامی صورت نگرفت.
ناشناس
۱۴:۳۵ ۳۱ تير ۱۳۹۸
سلام چراصدور دفترچه بیمه را به بخش خصوصی واگذار کردید وبجای ۲۰۰تومان ۳۰۰۰تومان میگیرند وبرگهایش نصف شده است
حسین احمدنژاد
۰۵:۲۰ ۲۳ تير ۱۳۹۸
ضمن عرض سلام و خسته نباشید.کارمند بازنشسته سازمان بهزیستی هستم از استان ایلام الآن هفت ماه است که بازنشسته شده ام هنوز مطالبات دریافت نکردم.از ریاست محترم سازمان بازنشستگی تقاضا مندم که جهت مطالبات بازنشستگی فکری بکنن چرا کارمندی که سی سال خدمت صادقانه داشته عرضش یک لوح تقدیر نداشته باشه.هیچی نمیخواهیم فقط مطالبات بازنشستگی که حق خودمان است پرداخت کنید
هان
۰۲:۰۰ ۲۳ تير ۱۳۹۸
چرا بچه من بازنشسته ی آ.پ.اصلا پوست میوه ای گیرش نمیاد خدایا تاکی صبرتاکی بدبختی وگرسنگی .
حسین خداجویان قمی
۱۱:۵۳ ۲۰ تير ۱۳۹۸
افرادی که باهمترازی بازنشسته شده انددرهمسانسازی می بایست از جدول هیات علمی استفاده شود که نشده من با استاد یاری پایه۱۹ بازنشسته شدم ولی امتیاز خدمات کشوری برایم منظورشده لازم است ازامتیازاستادی استفاده میشد که نشده اگر حکم را اصلاح نکنیدازطریق دیوان عدالت پیگیری می شود
نا شناس
۱۵:۱۷ ۰۸ تير ۱۳۹۸
چرا در همه ادارات همزمان با بازنشسته شدن پاداش سی سال خدمت واریز می شود ولی دراموزش وپرورش با گذشت ۹ ماه هنوز خبری نیست .
ناشناس
۰۱:۳۰ ۰۶ تير ۱۳۹۸
چرا کمک هزینه فوتی از سه سال) قبل را وا ریز نمی
کنید
ناشناس
۲۳:۱۱ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
چرا پاداش پایان خدمت بازنشستگی سال 97 پرداخت نمی شود ارزش پول 4برابر پایین آمده ولی هنوز از پرداخت آن هیچ خبری نیست
مهدی محمدی
۱۲:۵۲ ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
سلام علیرغم اینکه ازسال62 عضو تعاونی مسکن فرهنگیان بودم تنها به این بهانه که 2دانگ از خانه ای250متری که بوسیله پدرم به من داده شده بود زمین ویا خانه ای از سوی تعاونی ونه هیچ ارگان متولی دیگری به من تعلق نگرفته ببینم چه فرقی هست بین کسی که ازقبل مختصر زمینی داشته با کسی که زمان تقاضا زمین نداردوبراساس مقررات تعاوني مشمول دریافت زمين شده وروزبعدپدرش فوت ميكند وچند زمین ارث ميبرد
نظر
۰۸:۰۲ ۲۲ خرداد ۱۳۹۸
باسلام چرا باتوجه به اینکه حقوق این جانب پایین می باشد مبلغ پنجاه هزار تومان اضافه شد درصورتیکه همکاری که حقوق بالاتری دریافت می کرد سیصد هزار تومان اضافه شد
ناشناس
۲۳:۵۳ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
ای بابا من ۶۷۰ میگیرم من چی بگم
صفر جعفری
۰۱:۳۷ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
بیمار خاص می باشم وسال۹۶ بازنشسته شدم دراموزش وپرورش همدان و۸سال است دیالیز مشوم وتاکنون نه وام ۵میلیونی ونه از وام بیماران خاص استفاده کرده ام باتشکر
نسرین علینقی پور
۱۲:۰۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
لطفاجهت استخدام یکی ازفرزندان بازنشسته بخصوص کسانی که تعدادفرزندانشان بیشترازدوتااست وهیچکدام استخدام دولتی نیستندطرحی به مجلس داده شود
رحیمی قدرت اله
۰۰:۲۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
با سلام اینجانب بازنشسته آموزش وپرورش استان زنجان در خصوص پایین بودن حقوق دریافتی با مدرک کارشناسی خواهشمندیم همسانسازی و افزایش حقوق ازروی مدرک صورت گرفته و مخصوصا بازنشستگان که قبل از سال 94 بوده که رتبه بندی اعمال نشده دارای حقوق پایین بوده انشاالله دراین مورد درست قضاوت شود متشکرم
ابوااقاسم سلمی
۲۰:۰۱ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
سلام در تمام بانکها وموسسات طرح جایگزین فرزندان اجرا میشود دلیل اجرا نشدن برای ما چیست لطفا این لطف را در حق ما که حرفتون را میشنوندبکنید ضمنا حقوق من با گروه 13 به دومیلیون هفصد نرسیده ما از طرز محاسبه عاجز یم البته آقای نوبخت همیشه وعده هایش با عملش خیلی متفادت است
ناشناس
۱۶:۵۱ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
سه فرزند بی کار دارم لاقل یکی از انهارابه جای من استخدام کنید
ناشناس
۱۸:۲۹ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
وقتی هزینه تعویض دفترچه بیمه از 200تومان به 3000تومان افزایش پیداکرده است یعنی 1500درصد افزایش وتعداد برگهای دفترچه نیز 33درصد کم شده هست که خود این هم 1500تومان به 3000تومان اضافه می کند یعنی45000به عبارتی 2250درصد حال سزاوار است حقوق باز نشستگان 20درصد افزایش داشته باشد
حسین کریم زاده
۱۶:۲۰ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
فرزندم بهمن ماه 96عقد کرده چرا وام 20میلیون تومانی به ما تعلق نمی گیرد
ناشناس
۱۴:۱۰ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
خدایا خودت به فریادبازنشسته هابرس
ناشناس
۱۰:۵۲ ۲۴ فروردين ۱۳۹۸
با سلام. بجای اقداماتی که نام بردیداعم از فعالسازی خانه های امید-وام بازنشستگی-ترویج ورزش-تشکیل فراکسیون- ارائه خدمات گردشگری وسایر خدمات.در شرایط فعلی بهترین اقدام شما برای بازنشستگان استخدام حداقل یک فرزند بازنشسته بجای خودش در سازمان مربوطه یا سایر سازمانهاست.اگر مجموع بودجه ای را که به آن خدمات ارائه خواهید داد و هر ساله هم افزایش پیدا خواهد کرد به این مورد اختصاص دهید میتوانید حقوق استخدام های جدید فرزندان بازنشستگان را هم تامین کنید که هیچ ارگانی به خاطر نبودن بودجه مانع تصویب نشود.بنابراین خواهشمند است طرحی را در این خصوص تهیه کنید و به مجلس دهید تا تصویب و اجرا شود که کمک بزرگی برای کاهش بیکاری خواهد بود.
سلیمان محمدی
۱۲:۵۶ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
با طرح فوق موافق هستم
m.p
۱۶:۵۱ ۱۹ فروردين ۱۳۹۸
بابا اين چه همسازي است كه شما مي گوييد مگه با اين تورم كه وجود دارد مي شود با دو ميليون و 100 زندگي كرد؟ مخصوصاً آنهايي كه خانواده پرجمعيتي باشند و هيچ يك از فرزندانشان ازدواج نكرده و كارهم نمي كنند اين چه عدالتي است كه در جامعه ما حاكم است؟ لطفاً كمي به فكر بازنشستگان باشيد آنها هم حق زندگي دارند.
ناشناس
۱۷:۰۰ ۱۷ فروردين ۱۳۹۸
درحالیکه خط فقر سه میلیون نیم اعلام گردیده حقوق 80درصد بازنشستگان زیر یک میلیون ونیم ویاحداکثردومیلیون تومان است اکثریت ملت رازیر فشاراقتصادی له میکنند
ناصر علی یاری
۱۹:۵۶ ۱۶ فروردين ۱۳۹۸
سازمان بازنشستگی طرحی برای استخدام حداقل یک فرزند بازنشسته را در سازمان مربوطه یا سایر سازمانها و ادارات به مجلس بدهد این طرح میتواند یکی از موثرترین طرح ها برای کاهش بیکاری باشد.سپاسگزارم.
بازنشسته
۱۹:۴۶ ۱۵ فروردين ۱۳۹۸
با سلام. بجای اقداماتی که نام بردیداعم از فعالسازی خانه های امید-وام بازنشستگی-ترویج ورزش-تشکیل فراکسیون- ارائه خدمات گردشگری وسایر خدمات.در شرایط فعلی بهترین اقدام شما برای بازنشستگان استخدام حداقل یک فرزند بازنشسته بجای خودش در سازمان مربوطه یا سایر سازمانهاست.اگر مجموع بودجه ای را که به آن خدمات ارائه خواهید داد و هر ساله هم افزایش پیدا خواهد کرد به این مورد اختصاص دهید میتوانید حقوق استخدام های جدید فرزندان بازنشستگان را هم تامین کنید که هیچ ارگانی به خاطر نبودن بودجه مانع تصویب نشود.بنابراین خواهشمند است طرحی را در این خصوص تهیه کنید و به مجلس دهید تا تصویب و اجرا شود که کمک بزرگی برای کاهش بیکاری خواهد بود.
ناشناس
۱۴:۴۶ ۱۵ فروردين ۱۳۹۸
کووووووو؟
سالم عزیزی
۱۳:۱۱ ۱۱ فروردين ۱۳۹۸
با سلام
در مورد فرزندان بازنشسته فرهنگیان که هر خانواده ۲ یا ۳ فرزند با مدرک کارشناسی و بالاتر دارند برای اشتغال و بکارگیری آنان تصمیم گیری اساسی نمایید
با تشکر
ناشناس
۱۰:۵۱ ۱۰ فروردين ۱۳۹۸
سلام چرا به دغدغه بازنشستگان توجه نمیشود.
ناشناس
۲۱:۵۳ ۰۷ فروردين ۱۳۹۸
همسان سازی حقوق بازنشستگان چه زمانی اجرا می شود؟
بازنشسته
۲۰:۴۳ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
تا کی بازنشسته محترم با این حقوق که کفاف هزینه کوشت وپیاز سیب زمینی را نمیکند منتڟر نا همسازی حقوق از دست رفته بشیند.
ناشناس
۱۱:۳۹ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
بازنشستگان تامین اجتماعی همچنان فراموش شده و ناامید.
ناشناس
۲۱:۲۲ ۲۸ اسفند ۱۳۹۷
آقای نقی زاده
برای بازنشسته. پیامک تبریک نفرستید.به وضع زندگی اش برسیدهزینه این پیامک چقدر می شودپیاز کیلویی 7000تومان خریده ای یا سر میز غذا آماده .می خوری
ناشناس
۱۰:۵۴ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
آقای تقی زاده اینجانب تکنسین گل وگیاه وفارغ التحصیل از دانشگاه تهران میباشم ودارای 32سال کار در هرمزگان آیا حق ما و همکارانمان ماهانه یک میلیون وهفتصد هزار تومان میباشد در مجلس به فکر ما باشید به امید روزی که پیام خوشحالی از زبان شما بشنویم
صغری آسایش
۱۰:۲۰ ۲۳ اسفند ۱۳۹۷
سلام قرار بود فرزندان بازنشستگان جایگزین استخدام کنید مدارک تحویل دادیم چه شد ؟
ناشناس
۱۴:۵۸ ۲۲ اسفند ۱۳۹۷
من یک پرستاربالیسانس پرستاری و25 سال خدمت بازنشسته شده ام.حقوق دریافتی من یکملیون وهفتصدوهفتادهزارتومان است،بااین مبلغ چکارکنم،عروس،دامادونوه هایم هم ازمن انتظارماهی یک وعده پذیرائی دارند،خجالت میکشم.ترابخدارحم کنیدتاکی همش وعده.
محبی
۱۴:۳۷ ۱۸ اسفند ۱۳۹۷
واقعا باعث تاسف وشرمساری است که انسان حتی بیکار محتاج انسانها وتصمیمات دیگران باشد جه برسد انسانهایی که تمامی قسمتهای مفید عمر جسم و روح خودرا صرف خدمت وکار کرده اند
سیدمهدی میرمحمدی
۱۴:۳۲ ۱۸ اسفند ۱۳۹۷
باسلام بنده دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت اخذشده درسال 73 بوده ودرپست های رییس اداره و معاون مدیرکل ( سازمان ) خدمت صادقانه داشته وبه سبب داشتن امتیاز عالی ازفوق العاده شغل ویزژه درزمان شاغلی استفاده می کرده ام سال85 بازنشسته شده ام . همکارمن بادیپلم وکارمندساده بودن که تقریبا باهم بازنشسته شده ایم دوملیون واندی حقوق می گیرد . که البته ناچیز است باتوجه به وضعیت گرانی موجود . حالااگرحقوق بنده دومیلیون وسیصدهزارتومان باشد . چقدردرحق من اجحاف شده وچقدرتبعیض و تضییع حق . چه بایدکرد . باتشکر
امامقلي خسروشيري
۲۰:۱۰ ۱۷ اسفند ۱۳۹۷
چرا اين همه بي حرمتي به بازنشستگان مي كنيد همسان سازي حقوق واجراي خدمات كشور ي را چرا عمل ني كنيد به خود بيايد .بازنشستگان زير خط فقر زندگي ميكنيم هستند افرادي مثل نوبخت كه خبر از جيب بازنشستگان ندارند باند بازيها وافزايش به نفع حقوق بگيران نجوي وغير عادلانه بودجه را ديدن انصاف است مگر آن حقوق بگير دوميليون توماني بايد بميرد آخه چرا چنين عمل ميكنيد من يك بازنشسته اي هستم كه گرفتار دكتر وهزينه هاي آن كمرم را شكسته بايد چه خاك بسر كنم آن صندوق بازنشستگي كه نمي فهمند درد مارو براي يك وام ضروري سه ماه است در خواست كرده ام اصلا جواب نمي دهند بعد ادعاي خدمت به بازنشستگان را ميكنند.
ناشناس
۱۳:۲۳ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
جناب تقی زاده خط فقر تعیین گردیده توسط بانک مرکزی سه میلیون 500هزار تومان اعلام گردیده درصورتیکه حقوق 80درصد بازنشستگان زیر یک میلیون ونیم ویا حداکثر دومیلیون تومان است بنابراین با افزایش های قطره چکانی سازمان برنامه وبودجه سازمان بازنشستگی هرسال سفره های بازنشستگان کوچک وبیشتر به ذلت کشانده میشوند ودرحسرت زندگی ساده وشرافتمندانه هستند
ناشناس
۱۳:۱۹ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
متاسفانه تنها ددغده ای که دربین حاکمان کشوروجودندارد وضشعیت فلاکت باراقتصادی اقشارآسیب پذیر چون کارگران وکارمندان وبازنشستگان است مگرپس ازرفع تحریمها ودوبرابر شدن قیمت جهانی ونفت وافزایش تولید نفت به میزان سه میلیون بشکه و آزادشدن 150میلیارددلارازاموال بلوکه شده کوچکترین تاثیری دربهبودی وضعیت این اقشاربوجود آمد بنابراین اقشارآسیب پذیر درحسرت زندگی ساده وشرافتمندانه خواهندبود وهستند
۱۶:۳۴ ۰۳ اسفند ۱۳۹۷
با سلام آقايان نماينگان محترم مجلس حال كه لايحه بودجه كل كشور را در حال بررسي داريد اگر كلمه همسانسازي حقوق بازنشستگيب به گوششتان خورده فكري به حال ما بكنيد چرا قانون خدمات كشوري را اجرا نمي كنيد با مالي دارد مگر بقيه امور كشور بار مالي ندارد وقتي به اين قشر زحمت كش مي رسد بار مالي دارد آيا بار مالي را نبايد نمايندگان تامين وبه دولت ابلاغ كنند از لاك خودتان بيرون بيايد من 10 سال است بازنشسته شدهام ياد گرفته ايد پلكاني اعمال شود جواب زن وبچه هاي ما را كي خواهد داد همانطدوريكه همه شما اذان داريد اين قشر ضعيف در تنگناي فقر زندگي ميكنند عدالت كجاست حق كجاست
صفیان
۰۱:۱۴ ۰۱ اسفند ۱۳۹۷
وجدانا این هم سانی اجراکنید بازنشسته بیچاره شد بنده شرمنده خانواده شدم نکنید اینکار چرا بعضیا دستبرد میزنن به صندوق بازنشته ها حق این بیچارها خوردن داره،
امامقلي خسروشيري
۲۰:۳۶ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
با سلام خدمت مدير ان مالي بازنشستگان اينجانب بازنشسته اموزش وپرورش از خراسان رضوي شهرستان جغتاي هستم با توجه به گرفتاري وبيماري همسرم در خواست مبلغي براي هزينه هاي جانبي دوا ودتر نمودم كه اعلام كردهاند ثبت نام كنيد براي وام ضروري بزرگواران ثبت نام كردهام ولي براي تامين منابع هزينه اي درمان همسرم ماندهام شما رو به خدا اين جور افراد گرفتار مثل من را ياري كنيد تا نوبت وام برسد ما بايد چه كنيم خواهشمند است تمهيداتي گرفته شود تا مشكل ما را حل كنيد در ماندهايم ايقدر شعار بي مصرف ندهيد لااقل دست يك خانواده گرفتار بيماري را برسيد ممنونم با تشر امامقلي خسروشيري از شهرستان جغتاي روستاي خسروشير
ناشناس
۱۵:۵۸ ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
با سلام خسته نباشی با این حقوق باز نشستگی چکار میشه کرد با یک میلیون هشتصد یک ماه آقایان مدیران این مبلغ را برای خودشان در دست بگیرن ببینچند روز میتوانند خرج زندگی را پیش ببرند. یاعلی خدا نگهدارتان
ناشناس
۰۷:۳۸ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
سلام.چرا مسئولین با اینکه میدانندهمه یک روز تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری قرا می گیرند.هیچ فکری نمی کنند. چون خیلی هاشون اصلا نیازی به این حقوقها ندارند. حقوق بیست میلیونی کجا. حقوق دومیلیونی کجا عدالت ازین بالاتر.
حسين
۱۳:۱۱ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
اگر ميخواهيد فساد اداري ريشه كن شود. وكاراي وانگيزه شاغلين بيشتر شود حقوق بازنشستگان را همسان سازي كنيد واختلاف بي رؤيه وناعادلانه حقوق بازنشستكان را از بين ببريد
حسين
۱۳:۱۱ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
اگر ميخواهيد فساد اداري ريشه كن شود. وكاراي وانگيزه شاغلين بيشتر شود حقوق بازنشستگان را همسان سازي كنيد واختلاف بي رؤيه وناعادلانه حقوق بازنشستكان را از بين ببريد
ناشناس
۲۲:۲۱ ۱۴ آذر ۱۳۹۷
با سلام ، چرا رفاه کارت در اختيار همه بازنشستگان قرار نميگرد ، حتما همه امکانات بايد از تهران شروع شود؟
علی بهجتی
۱۲:۵۹ ۲۵ آبان ۱۳۹۷
شمااگر می خواهید خدمتی به بازنشسته ها بکنیدقانون همسانسازی حقوق با شاغلین را اجرا کنید. خدماتی ازقبیل کارت منزلت و تکریم و وام و تور مسافرتی و همه و همه هرکدام بنوعی تحقیر بازنشسته است .شمافکرمیکنید سیرخبر از گشنه دارد؟؟.
مراد
۰۹:۲۷ ۰۲ آبان ۱۳۹۷
چرا افزایش نمی یابد ؟
ناشناس
۱۴:۴۰ ۰۸ مهر ۱۳۹۷
شاغلین وضعشون بهتی جون یکاز همکارای من که ۲۵ سال سبق کار داره۳ونیم ملیون حقوقش ولی من با ۳۰ سال ۲ میلیون
علی
۱۴:۵۸ ۳۱ شهريور ۱۳۹۷
نه دوریال به حقوق اضاف شده که بلافاصله سی ریال به قیمت ها اضاف شده است چه فایده . از هزینه فوت وکمک هزینه ازدواچ که قبولش دارید ولی نه می پردازید ونه حرفی میزنید بگوئید .والسلام
ناشناس
۱۳:۱۳ ۱۲ شهريور ۱۳۹۷
با سلام واحترام.حقیر در سال ۹۴ با ۳۱ سال خدمت حکم کار گزیینی بنده دو میلیون پانصد کمتر ازحکم کار گزینی باز نشستگان سال ۹۶ می باشد...دلیل این همه اختلاف‌چی می تونه باشه....
ناشناس
۱۳:۱۳ ۱۲ شهريور ۱۳۹۷
با سلام واحترام.حقیر در سال ۹۴ با ۳۱ سال خدمت حکم کار گزیینی بنده دو میلیون پانصد کمتر ازحکم کار گزینی باز نشستگان سال ۹۶ می باشد...دلیل این همه اختلاف‌چی می تونه باشه....
محمدرضا کریمی افشار
۱۳:۲۶ ۰۷ شهريور ۱۳۹۷
با سلام وقت بخیر خدا قوت این جانب محمدرضا کریمی افشار بازنشسته آموزش وپرورش استان کرمان شهرستان بم میباشیم که فرزندم دراثر حادثه رانندگی دچار آسیب شدید پا ودر نهایت قطع پا شده و در همین زمان دچار بیماری ام اس شدید شده است وبرای ادامه درمان وجراحی پای پسرم هزینه‌های اضافی سنگین و زیادی محتمل میشوم درضمن وام 26 -17 میلیونی بیماران خاص را نگرفته ام، وهرماه بابت فیزیوتراپی و داروهای مکمل خاص نزدیک به سه میلیون تومان پول پرداخت میکنم این مبلغ به غیر از داروهای خاص ام اس میباشد خواهشمندم که در صورت امکان و صلاح میدانید رسید گی کنید ممنونم از زحمات و لطف شما بزرگواران.،
اذر فراش حسینی وطیف بگیر دیوان محاسبات
۲۲:۵۱ ۰۳ شهريور ۱۳۹۷
همسانسازی کی به حساب واریز میشود
ناشناس
۱۱:۱۳ ۲۶ مرداد ۱۳۹۷
اقای تقی زاده اولا تاشما این کارها که فرمودی انجام دهید بازنشته دیگه این همه زحمت کشیدن دوما دومیلیو تومان با این همه گرانی چه دردی دوا میکند با توجه به اینکه بازنشته داماد دارد نوه دارد عروسدارد درمعرض انواع مریضها میباشد
ناشناس
۱۱:۰۴ ۱۷ تير ۱۳۹۷
در سال جاری برای همسان سازی حقوق بازنشستگان 19 درصد حقوق آنها اضافه شد و میانگین دریافتی حقوق بازنشستگان تا دو میلیون و 100 هزار تومان افزایش پیدا کرده است.

همسان سازی حقوق بازنشستگان 19 درصد حقوق آنها اضافه شد
خدا به داد شاغلین برسه؟
ناشناس
۱۰:۵۶ ۱۶ تير ۱۳۹۷
چرا تامين اجتماعي ،و لشگري وام ٥ ميليوني ندارد ؟
بازنشسته
۱۹:۵۲ ۱۵ فروردين ۱۳۹۸
باز نشستگان محترم لطفا در کنار درخواستهای خودتان این درخواست را هم بنویسید که سازمان بازنشستگی طرحی برای استخدام حداقل یک فرزند بازنشسته را در سازمان مربوطه یا سایر سازمانها و ادارات به مجلس بدهد اگر تعداد در خواست زیاد باشد احتمال اجرای آن افزایش میابد این طرح میتواند یکی از موثرترین طرح ها براتی کاهش بیکاری باشد.سپاسگزارم.