سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت شناسایی استعدادهای دانش آموزان در فصل تابستان

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: نگرش خانواده ها به فصل تابستان از اوقات بطالت به اوقات فراغت باید تغییر یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;یونس قیطانی معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: همه ساله فصل تابستان دستگاه های مختلف با برپایی کلاس ها سعی دارند تا هم اوقات فراغت دانش آموزان را غنی کرده و هم زمینه را برای کشف استعدادهای آنان ایجاد کنند.

وی با اشاره به آغاز طرح اوقات فراغت این اداره کل از نیمه تیرماه افزود: در اجرای این طرح بیش از 60 کلاس در سطح استان برپا می شود و در زمینه های مختلف فعالیت خواهند داشت.

قیطانی اضافه کرد: این طرح به مدت 60 روز ادامه دارد که در قالب آن آموزش های مختلف فرهنگی و هنری در زمینه های شعر و ادبیات، موسیقی، قرآن، عکاسی، نقاشی و طراحی، داستان و خاطره نویسی، فیلمبرداری، فیلمسازی، خوشنویسی ، نمایش و بازیگری به علاقه مندان ارایه می شود.

قیطانی اظهار کرد: پوشش طرح اوقات فراغت این اداره کل در تمامی شهرستان ها و برخی بخش ها و روستاهای استان خواهد بود.

وی افزود: امسال علاوه بر برگزاری کلاس ها در مراکز شهرستان ها سعی شده است تا بعضی بخش ها و روستاها با توجه به برخوردار نبودن اینگونه مراکز از دوره ها و کلاس آموزشی در طول سال و از طرفی استعدادهای موجود این مناطق نیز زیر پوشش این آموزش ها قرار گیرند.

انتهای پیام/اس

 

 

اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.