سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یکی از مجروحان حادثه تروریستی میرجاوه به شهادت رسید

مسئول روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق گفت: یکی از هشت مجروح حادثه تروریستی در منطقه مرزی میرجاوه سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ پاسدار قاسم حسن زاده مسئول روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق گفت: یکی از هشت مجروح حادثه تروریستی اوایل تیر ماه  در منطقه مرزی میرجاوه سیستان و بلوچستان، به دلیل شدت صدمات صبح امروز به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی افزود: پیکر این بسیجی شهید به نام عابد گمشادزهی که در درگیری با تروریست‌ها در میل ۹۶ مجروح شده بود و امروز به شهادت رسید فردا /جمعه/ در میرجاوه تشییع و خاکسپاری می‌شود.

حسن زاده ادامه داد: بامداد پنجم تیر یک تیم تروریستی وابسته به گروهک‌های تکفیری از منطقه تهلاب میرجاوه (میل ۹۶) قصد نفوذ به عمق خاک جمهوری اسلامی ایران و انجام اعمال خرابکارانه و تروریستی را داشتند که با هوشیاری رزمندگان مستقر در منطقه مرزی، ناکام و پس از درگیری و دادن تلفات متواری شدند.

وی تصریح کرد: در این عملیات تروریستی ۲ نفر از بسیجیان اهل سنت و یک نفر از پاسداران قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه به شهادت رسیدند.

مسئول روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق گفت: همچنین در این درگیری و تبادل آتش بین رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه و تروریست‌ها سه تروریست تکفیری به هلاکت رسیده و تعدادی زخمی شدند و مابقی آنان نیز به عمق خاک کشور پاکستان گریختند.

میرجاوه در ۷۵ کیلومتری شرق زاهدان و در همسایگی کشور پاکستان واقع شده است.

انتهای پیام/ع

شهادت یکی از مجروحان حادثه تروریستی مرزمیرجاوه

برچسب ها: سپاه ، تیراندازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۴۵ ۱۴ تير ۱۳۹۷
پس این هواپیماهای بدون سرنشین هنگام درگیری چکاره اند؟
ناشناس
۱۱:۳۲ ۱۴ تير ۱۳۹۷
؛ مرگ بر خائنین ؛ مرگ بر وهابی و تروریستهای پاکستان
ناشناس
۱۱:۲۹ ۱۴ تير ۱۳۹۷
پاکستان باید پاسخگو باشه