امام جمعه زاهدان گفت: امنیت یک پازل است که همه دستگاه‌ها در آن نقش دارند و دستگاه قضایی نیز در این پازل نقش بسیار مهمی دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  آیت‌الله عباسعلی سلیمانی امام جمعه زاهدان در خطبه‌های نماز جمعه در زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: هفته قوه قضائیه یکی از مهمترین قوه‌های نظام جمهوری اسلامی است و یکی از بالاترین شهیدان این استان شهید والا مقام آیت الله طباطبایی در حادثه تروریستی هفتم تیر همراه با شهید دکتر بهشتی به درجه رفیع شهادت رسیدند.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: دستگاه قضایی میراث پیغمبر است و هر کسی در این دستگاه فعالیت می‌کند باید راه پیامبر و امت او را زنده نگه دارد و با تمام ایمان و نگاه علوی و فاطمی در این داوری را به خوبی نقش افرینی کنند.

وی افزود: خوشبختانه در استان ما هم از اول انقلاب تا به امروز امنیت بسیار خوبی داشته ایم که بخش عمده این کار محافظت بومی استانی بوده و برادران اهل تسنن و تشیع و نیرو‌های انتظامی سپاه و ارتش هم در آن نقش دارند.

سلیمانی بیان کرد: می‌شود امنیت را یک پازل نامید که همه دستگاه‌ها در آن نقش دارند و دستگاه قضایی هم در این پازل نقش بسیار مهمی دارد.

وی گفت: متاسفانه در چند وقت اخیر مردم در معیشت و اقتصاد مشکل دارند همانطور که رهبری معظم انقلاب فرمودند: دستگاه قضایی وظیفه دارد همراه قوای دیگر برای رفاه مردم تلاش کنند و در این امور با قاطعیت کامل برخورد کنند.

خطیب نماز جمعه زاهدان افزود: رهبری معظم انقلاب از دستگاه قضایی خواستند تا اعتماد مردم را به دست آوردند و اگر قاضی انتخاب می‌شود انسانی دین‌دار انقلابی و خانواده‌دار باشد.

انتهای پیام/ع

دستگاه قضایی میراث پیغمبر است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.