سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باشگاه گنتار دشتی در جشنواره کشوری تجارب برتر شد

مدیر آموزش و پرورش دشتی استان بوشهر گفت: باشگاه کتاب خوانی 'گنتار' این شهرستان رتبه برتر جشنواره کشوری تجارب را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد طیبیان مجرد گفت: لیلی زارعی مربی باشگاه‌های کتاب خوانی گنتار روستا‌های درازی و کوثر در جمع منتخبان جشنواره ملی تجارب و نوآوری قرار گرفت.

وی اضافه کرد: جشنواره تجارب و نوآوری‌های برتر انجمن‌های اولیا و مربیان با اهداف تقویت روحیه همکاری و مشارکت در اولیا و مربیان، ارتقای سطح کمی و کیفی فعالیت‌ها و برنامه ها، افزایش کارایی و اثربخشی انجمن‌ها و استفاده از تجارب موفق و بسط و گسترش در سطح مدارس برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: این جشنواره در ۲ بخش طرح‌های اجرایی و پیشنهادی در حوزه مشارکت اولیا و مربیان و آموزش و راهنمایی به اجرا در می‌آید.

طیبیان مجرد ادامه داد: طرح‌های ارسالی به دبیرخانه جشنواره واقع در انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر درموضوعاتی از جمله بررسی افزایش مشارکت خانواده‌ها در فعالیت‌های آموزشی و تربیتی، مشارکت اولیا در فعالیت‌های فوق برنامه و برگزاری کارگاه آموزش خانواده بود که لیلی زارعی با ارائه طرح 'مشارکت اولیا در فعالیت‌های فوق برنامه با محوریت باشگاه‌های کتاب خوانی' منتخب کشوری این جشنواره شد.

انتهای پیام/م

باشگاه کتاب خوانی 'گنتار' این شهرستان رتبه برتر جشنواره کشوری تجارب را کسب کرد

برچسب ها: شعر ، نشر کتاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.