سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس راه ناجا در سفر به زاهدان؛

تجهیز خودروهای پلیس راه به سامانه های کنترلی و نظارتی

رئیس پلیس راه ناجا گفت: تجهیز خودرو‌های پلیس راه به سامانه‌های کنترلی و نظارتی از تهران و شهر‌های حومه آن شروع شده و به سمت مرکز کشور در حال پیشرفت می‌باشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  سردار حمیدی در سفر به زاهدان  در دیدار با سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: با توجه به گستردگی استان و محور‌های مواصلاتی طولانی، با تلاش شبانه روزی کارکنان پلیس راه استان توانسته ایم تصادفات کلان را مهار کنیم و در صددیم تا تصادفات خرد را نیز به حداقل برسانیم.

وی از تجهیز خودرو‌های پلیس راه به سامانه‌های کنترلی و نظارتی خبر داد و گفت: تجهیز خودرو‌های پلیس راه به این سامانه از تهران و شهر‌های حومه آن شروع شده و به سمت مرکز کشور در حال پیشرفت می‌باشد.

رئیس پلیس راه ناجا در ادامه افزود: هر یک از تیم‌های گشت پلیس راه دارای ۲۰۰ کیلومتر حوزه استحفاظی در سطح کشور می‌باشند و با توجه به وسعت سرزمینی محور‌های مواصلاتی استان سیستان و بلوچستان می‌بایست توان گشت‌های پلیس راه افزوده شود.

در ادامه این دیدار سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان  اظهار داشت: استان سیستان و بلوچستان دارای حوزه سرزمینی گسترده، راه‌های مواصلاتی طولانی، فرهنگ عبور و مرور و ترافیک خاصی است که این ویژگی‌ها استان را از سایر استان‌های کشور متمایز کرده است.

وی از تشکیل کارگروهی با محوریت پلیس و مشارکت سایر دستگاه‌های استان خبر داد و گفت: طرح این کارگروه با هدف کنترل تصادفات به صورت یک کار جهادگونه توسط پلیس به استانداری ارائه و وظیفه هر یک از دستگاه‌های مرتبط نیز تعیین و مشخص شده است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: جهت افزایش توان گشت‌های پلیس راه از ظرفیت پاسگاه‌ها در کنار محور‌های مواصلاتی استفاده خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در بخش پایانی سخنان خود، خاطرنشان کرد: با اجرای طرح امنیت و آرامش در سطح استان می‌توان شاهد بهبود کیفیت عبور مرور و ترافیک و کاهش تصادفات بود.

انتهای پیام/ع

سفر رییس پلیس راه ناجا به زاهدان 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.