سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهداء جهیزیه به نوعروسان کرمانی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمان گفت: طی سه ماهه نخست امسال دو میلیارد و ۳۵۸ میلیون تومان برای اهداء جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ ناصر شیبانی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمان با اشاره به اینکه اهداء جهیزیه به نوعروسان نیازمند و کمک به ازدواج زوج‌های جوان تحت حمایت یکی از برنامه‌های مهم این نهاد برای ترویج فرهنگ ازدواج آسان در بین زوج‌های جوان تحت حمایت است، گفت: ۷۸۶ فقره جهیزیه در سه ماهه نخست امسال به نوعروسان تحت حمات کمیته امداد استان کرمان اهداء شده است.

وی افزود: برای اهداء جهیزیه به این نوعروسان دو میلیارد و ۳۵۸ میلیون تومان از محل منابع امدادی هزینه شده است.

شیبانی ترویج سنت حسنه ازدواج، فراهم کردن زمینه ازدواج آسان در بین جوانان تحت حمایت و افزایش فرهنگ کمک و مشارکت مردم خیر در امر ازدواج جوانان نیازمند را از مهم‌ترین اهداف کمیته امداد در پرداخت جهیزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت این نهاد اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه ۶۶۶ زوج جوان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان از سال گذشته تاکنون در نوبت دریافت جهیزیه قرار دارند، از خیران نیکوکار خواست با مشارکت در طرح‌های کوثر وآینه شمعدون و یا با شماره‌گیری کد #۳۴*۸۸۷۷* کمیته امداد را در پرداخت کمک هزینه جهیزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت و نیازمند یاری کنند.
انتهای پیام/ی

کمک به زوج های جوان برای ازدواج آسان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.