سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی استان سمنان:

کشف 8 میلیارد تومان کالای قاچاق در 72 ساعت گذشته در استان

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف 8 میلیارد تومان کالای قاچاق در سطح استان سمنان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار روح الامین قاسمی فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان گفت : با توجه به بحث اقتصاد مقاومتی، شعار سال و حمایت از تولیدکنندگان، سیاست‌های ناجا نظارت بر بازار و رصد کالاهای قاچاق محسوب می‌شود چراکه با این اقدام مشکل اشتغال برطرف و آسیب‌های اجتماعی کاهش پیدا می‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه بالغ‌بر هشت میلیارد تومان پرونده قاچاق طی 72 ساعت گذشته در استان کشف‌شده است، گفت: پارچه، لوازم برقی، سوخت، دام، عینک ازجمله این قاچاق‌ها است.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد : طی سه روز گذشته 55 دستگاه تلویزیون ال. ای. دی قاچاق به ارزش دو میلیارد و پانصد میلیون ریال و یک‌صد دستگاه باند و بلندگوی سینمای خانگی قاچاق به ارزش یک میلیارد و سیصد میلیون ریال توسط مأموران پاسگاه شهید نوری شاهرود کشف و ضبط‌شده است.

سردار قاسمی اضافه کرد : پلیس در مبارزه با قاچاق کالا به‌طور جد عمل می‌کند و در این راستا از شهروندان تقاضا داریم ضمن استفاده نکدن و نخریدن کالاهای قاچاق هرگونه مراتب انجام قاچاق را با نیروی انتظامی در میان قرار دهند تا در اسرع وقت نسبت به رفع آن‌ها اقدام شود.

انتهای پیام / گ

جزئیات کشف 8 میلیارد تومان کالای قاچاق در 72 ساعت گذشته در استان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.