عیسی فاضلی گفت : از این تعداد ۱۵۵ مورد تشکیل پرونده و ۱۶۸ مورد واحد صنفی بدون تخلف گزارش شد و همچنین ۸۳ مورد تذکر دریافت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، عیسی فاضلی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان در جمع خبرنگاران گفت : سال گذشته۲۷۹ پرونده قاچاق کالا و ارز در شعبه‌های رسیدگی تعزیرات حکومتی استان تشکیل‌شده است و زمان تقریبی رسیدگی به این پرونده‌ها در بخش خدمات و کالا ۱۷ روز، بهداشت و درمان ۹ روز و قاچاق کالا و ارز ۷۶ روز است که غیربومی بودن متخلفان کمی روند استعلامات را با کندی مواجه می‌کند.

وی در ادامه بابیان اینکه طی سه‌ماهه نخست سال جاری از ۳۳۱ مورد بازرسی ۸۰ واحد متخلف شناسایی‌شده است، ابراز داشت: از این تعداد ۱۵۵ مورد تشکیل پرونده و ۱۶۸ مورد واحد صنفی بدون تخلف گزارش شد و همچنین ۸۳ مورد تذکر دریافت کردند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان سمنان بابیان اینکه طی سه‌ماهه نخست سال جاری در بخش کالا و خدمات یک هزار و ۲۴۰ پرونده تشکیل‌شده است، تصریح کرد: ۲۱۶ پرونده بهداشت و درمان و ۸۹ پرونده قاچاق کالا و ارز در مدت مذکور تشکیل شد که همانند سال گذشته عدم درج قیمت، عدم ارائه برگ خرید و گران‌فروشی بیشترین تخلفات را به خود اختصاص دادند.

وی بابیان اینکه به دنبال تحقق رعایت حقوق مصرف‌کنندگان هستیم، افزود: شماره سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۳۵ و سامانه اینترنتی(www.tazirat۱۳۵.ir) و شماره تلفن ۱۳۵ به‌منظور رسیدگی به شکایات مردمی در اختیار شهروندان قرار دارد تا مراتب تخلف را با یکی از این سه طریق با واحدهای نظارت و بازرسی در میان قرار دهند تا در اسرع وقت به آن‌ها رسیدگی شود.

انتهای پیام / گ

نشست خبری مدیر کل سازمان تعزیرات حکومتی استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.