سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری کلاس آموزشی ویژه دامداران شهربابک

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان شهربابک گفت : کلاس آموزشی دامداران روستای دهشادوئیه و منطقه مدوارات با موضوع بهداشت دام و جایگاه و آشنایی با بیماری تب کریمه کنگو برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مجید اسدی رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان شهربابک گفت : کلاس آموزشی دامداران روستای دهشادوئیه و منطقه مدوارات با موضوع بهداشت دام و جایگاه و آشنایی با بیماری تب کریمه کنگو برگزار شد.

وی با بیان اینکه بهداشت جایگاه دام از مهمترین فاکتورهای مدیریتی برای کنترل سلامتی گله و کاهش هزینه های دامداری محسوب می شود، افزود : انتظار می‌رود که با اطلاع‌رسانی و برگزاری کلاس های آموزشی در رابطه با رعایت نکات بهداشتی و استفاده بهینه از جایگاه بتوانیم از این طریق موارد بیماری در سطح شهرستان را به حداقل رسانده و شاهد رشد صنعت دامداری در شهرستان باشیم.

اسدی ضمن اشاره به اینکه بیماری تب کریمه کنگو با رعایت بهداشت دام و جایگاه قابل پیشگیری است در پایان تصریح کرد : این بیماری در دام بدون علائم و در انسان بسیار خطرناک و کشنده می‌باشد که با رعایت توصیه‌های بهداشتی مانند سم پاشی دام و جایگاه ، رعایت اصول بهداشتی، ضد عفونی کامل دامداری می‌توان از گسترش و شیوع این بیماری جلوگیری کرد.

 

انتهای پیام/س

 

کلاس آموزشی دامداران روستای دهشادوئیه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.