فرماندار ریگان گفت:غلظت ۱۰ برابری گرد وغبار در ریگان ۱۵ ریگانی را راهی مراکز درمانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،امین باقری فرماندار ریگان گفت :در پی تشدید غلظت گرد وغبار در شهرستان ریگان مشکلات تنفسی برای شهروندان ریگانی این شهرستان وارد شده است

وی افزود :با تشدید گرد وغبا ر در شهرستان ریگان تردد در محور ترانزیتی ریگان چابهار به کندی انجام میشود.

فرماندار ریگان تصریح کرد: گرد وغبار تا کنون ۱۲ روستای این شهرستان را در محاصره گرد وغبار قرار داده است.

باقری با اشاره به کندی عبور ومرور در محور ترانزیت ریگان چابهار در اثر گرد وغبار شدید اظهار کرد: نیرو‌های پلیس راه وراهداری وهلال احمر در این محور مستقر شده اند.

وی اظهار کرد ۳ اکیپ امدادی از هلال احمر شهرستان جهت امداد رسانی به روستا‌های محاصره در گردوغبار به این روستا‌ها اعزام شدند.
فرماندار ریگان با اشاره به وضعیت خطر ناک شهرستان در پی گرد وغبار از افراد سالمند وکودکان خواست تا فروکش شدن گرد وغبار در منازل خود بمانند.

باقری عنوان کرد شهرستان ریگان بعد از خوزستان دومین نقطه بحرانی کشور می‌باشد که تا کنون نیمی از روستای این شهرستان در محاصره شن‌های روان قرار دارند.

وی تصریح کرد :در سفر وزیر جهاد کشاورزی در جمعه گذشته مقرر گردید با حمایت دولت ومجلس شن‌های روان در این شهرستان تثبیت شوند.

ریگان دارای ۳۰۲ پارچه آبادی می‌باشد که ۱۶ روستا در اثر طوفان شن خالی از سکنه ونیمی از روستا‌ها در محاصره شن‌های روان قرار دارند.

انتهای پیام/ی

روستاهای ریگان در محاصره طوفان شن

برچسب ها: آلودگی هوا ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.