سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت 10 ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در ایام اوقات فراغت تابستانی10 ایستگاه ورزش همگانی در سطح شهر اردبیل فعال شده است.

بهرام آقاخانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،   اظهار داشت: در حال حاضر اجرای 13 برنامه متنوع در حوزه ورزش همگانی و گرایش اقشار مختلف جامعه به این حوزه تدارک دیده شده که در صورت اجرایی شدن این برنامه‌ها بی شک در توسعه ورزش همگانی گام‌های مثبت و منسجمی انجام یافته است.

 آقاخانی افزود: هر چند برنامه‌های توسعه ورزش قهرمانی ما نیز مشخص و براساس شرایط خاص دنبال می‌شود اما درصدد هستیم تا سال 1400 در استان اردبیل به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم تا نیمی از جمعیت این استان به ورزش و فعالیت‌های بدنی گرایش پیدا کنند و مشکلات و موانع موجود در این زمینه به حداقل برسد.

وی با اشاره به این که در ایام اوقات فراغت تابستانی10 ایستگاه ورزش همگانی در سطح شهر اردبیل فعال شده است افزود: بی‌شک این دستاورد بزرگی برای توسعه حوزه ورزشی استان خواهد بود که امیدواریم با ترویج و فرهنگ سازی مناسب در این زمینه بتوانیم زمینه مناسبی را در ارتباط با کاهش آسیب های اجتماعی در استان ایفا کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: مهم ترین اقدام به منظور کاهش یکی از معضلات جدی جامعه همچون اعتیاد امر پیشگیری از آن است که به عنوان یکی از محوری‌ترین این موارد بهره‌گیری از حضور قهرمانان ورزشی است که می‌تواند به عنوان یک الگوی شاخص در بهبود شرایط معتادان در استان نقش مهمی ایفا کند.

آقاخانی تصریح کرد: خوشبختانه ورزش های همگانی در استان شکل مناسبی به خود گرفته که در ایام اوقات فراغت تابستانی نیز تداوم می‌یابد که امیدواریم با تداوم در برگزاری ورزش های همگانی به اهداف خود در ارتباط با سلامت و تندرستی دست یابیم.

انتهای پیام/ع

ورزش همگانی در اردبیل

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.