سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رفع مشکل شوری آب در آبادان وخرمشهر

مدیرعامل شرکت آبفا استان خوزستان گفت: در آبادان و خرمشهر شوری آب دیگر نخواهیم داشت و خطی که همراه با لوله‌های آن اجرا شده تا سال ۱۴۱۵ را به راحتی پاسخگو است.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛صادق حقیقی‌پور مدیرعامل شرکت آبفا استان خوزستان با اشاره به آخرین وضعیت آب شرب شهرستان‌های آبادان و خرمشهر گفت: خط دوم غدیر به صورت شبانه‌روزی در حال انجام است و ۱۵ تیرماه وارد مدار می‌شود.

وی افزود: از ۱۵ تیرماه با کمک خداوند در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر برای چندین سال بیمه هستیم و مشکلی خاصی نخواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت آبفا استان خوزستان گفت: خط دوم غدیر علاوه بر پایداری بسیار بالا، دو خطه خواهیم شد و با قطعی یک خط، دیگر خط مشکلی نخواهد داشت و با رفع شکستگی خط اول غدیر EC آب در آبادان و خرمشهر به حد استاندارد رسیده است.

حقیقی‌پور افزود: ۳۰ درصد نیاز آبی برای تمامی این شهرستان‌ها جهت پدافند غیرعامل به آب شیرین‌کن مجهز می‌کنیم و اگر از دو خط، یکی از آن شکسته شود، یک خط پهنا پاسخگوی نیاز نیست و آب شیرین‌کن‌ها وارد مدار می‌شوند و کمبود آب را جبران خواهند کرد.

وی گفت: برای تمامی شهر‌های ساحلی استان خوزستان از خرمشهر تا هندیجان این برنامه‌ریزی انجام شده و این موضوع با برنامه‌ریزی‌ها و حمایت‌های استاندار خوزستان صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت آبفا استان خوزستان افزود: طرح غدیر از سال ۱۳۸۷ شروع شده و بنا بود که در مدت ۳ سال به تمام برسد و برخی‌ها می‌گویند که آیا پیش‌بینی لازم و مدیریت کافی وجود نداشت، اما باید علل آن بررسی شود.

انتهای پیام/ د

بحران آب در آبادان وخرمشهر

برچسب ها: بحران آب ، طرح غدیر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.