سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصناف بازوان توانمند جامعه هستند

فرمانده انتظامی استان کرمان در نشست هیئت رئیسه اتاق اصناف با اشاره به اینکه اصناف بازوان توانمند جامعه هستند گفت: ️مبارزه با کالای قاچاق و بالا بردن فرهنگ عمومی با نتایج زیانبار خرید کالا‌های قاچاق، می‌تواند یکی از برنامه‌ها و اولویت‌های اصناف کرمان باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،سردار رضا بنی اسدی فر، فرمانده انتظامی استان کرمان ️گفت: پتانسیل اصناف در برقراری انضباط و امنیت در جامعه بالاست و باید بتوانیم از این توانمندی استفاده بهینه نماییم.

وی افزود: ️هنوز هم جایگاه بازار و کسبه و اصناف و اتحادیه از رونق نیافتاده و ما متوجه هستیم که بزرگترین پشتوانه ما هستید.

وی تصریح کرد: از دیدگاه انتظامی وضعیت کشور ما در حوزه کسبه و بازار بهتر از جا‌های دیگر است و اکنون مملکت ما به همبستگی و همدلی نیاز دارد.

سردار بنی اسدی فر گفت: ️رونق اقتصادی و تولید و اشتغال در دست اصناف بوده و نباید جو ناامیدی در آن‌ها شکل گیرد، زیرا دشمن به دنبال همین است.

وی بیان کرد: ️پلیس سیاست اقتدار در سایه مردم و قانون مداری را دنبال می‌کند و اصناف و بازاریان نیز با در اختیار داشتن شبکه گسترده توزیع کالا می‌توانند در برقراری و ارتقای امنیت یاور نیروی انتظامی باشند لذا برای رسیدن به این مهم باید اعتماد عمومی مردم به پلیس تقویت شود.
انتهای پیام/ی

پلیس سیاست اقتدار در سایه مردم و قانون مداری را دنبال می کند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.