سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نشست كارفرمايان، توليدكنندگان و اتحاديه هاي تعاوني استان کرمانشاه

استاندار کرمانشاه در نشست كارفرمايان، توليدكنندگان و اتحاديه های تعاونی استان، گفت : همراهی و همكاری مردم گامی موثر برای حل مشكلات و حركت به سمت توسعه پايدار است.

بازوند استاندار كرمانشاه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت: وجود بخش خصوصي و تعاوني ها به عنوان يك فرصت براي ايجاد اشتغال و رونق اقتصادي است و اگر مديري از اين فرصت براي حل مشكل پيش روي خود استفاده نكند، قطعاً فاقد هوشمندي و آينده نگري است.

وي گفت:كرمانشاه استان ثروتمندي است و اين ثروت به لحاظ وجود ظرفيت هايي در استان است كه توليدكنندگان، كارآفرينان و بخش خصوصي آن همواره جهت افزايش توليد و رونق اقتصادي استان دغدغه خاصي دارند.

بازوند افزود : امروز اشتغال در دنيا در بخش خدمات است، اما اين بخش در استان براي ايجاد اشتغال روند نزولي به خود گرفته است.

وي افزود : ظرفيت بسيار مناسبي در حوزه صنايع دستي استان براي ايجاد اشتغال وجود دارد و در حال حاضر اعتبارات و تسهيلات بسيار مناسبي تا سقف 15 ميليارد تومان با سود 4 درصد در مناطق مرزي و 6 درصد براي مناطق غير مرزي به استان تخصيص يافته كه براي توليد و رونق اقتصادي تسهيلات بسيار خوبي است و تعاوني ها و توليدكنندگان از اين اعتبارات كه به صورت قرض الحسنه مي باشد، مي توانند استفاده كنند.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

وجود بخش خصوصي و تعاوني ها به عنوان يك فرصت براي ايجاد اشتغال

 

 

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.