سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد 30 هزار اشتغال در همدان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان گفت: تا پایان تیر 30 هزار اشتغال در استان ایجاد می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سید احمد توصیفیان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان بیان کرد: یک هزار میلیارد و 188 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی از ابتدای سال گذشته تا پایان خرداد به متقاضیان واگذارشده که 547 میلیارد آن از محل رونق تولید بوده است.

وی خاطر نشان کرد: این تسهیلات در حوزه اشتغال روستایی، مشاغل خانگی، کارگاه‌ها و کارفرمایی، صنعت و معدن، طرح‌های کشاورزی، صنایع‌دستی، گردشگری، و آی.تی به متقاضیان تعلق‌گرفته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان افزود: تعهد استان ایجاد 30 هزار شغل تا پایان تیر است که از ابتدای سال 96 تا پایان خرداد 24 هزار و 835 شغل ایجادشده است.

توصیفیان با اشاره به اینکه تسهیلات اشتغال فراگیر و روستایی مرحله به مرحله پرداخت‌شده و بر به‌کارگیری آن در زمینه مربوطه نظارت می‌شود، اعلام کرد: با استفاده از سامانه "کارا" هم می‌توان از وضعیت مطلع شد.

وی ادامه داد: از سال گذشته تاکنون 4 هزار و 318 نفر از استان همدان در سامانه کارا ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 3 هزار و 459 نفر در حوزه اشتغال پایدار روستایی و 859 نفر در حوزه تسهیلات اشتغال فراگیر بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان بیان کرد: در بخش تسهیلات اشتغال روستایی 509 طرح به بانک‌ها معرفی‌شده که از این تعداد 392 طرح از طرف بانک‌ها پذیرش و 58 میلیارد و 703 میلیون تومان هم تسهیلات پرداخت‌شده است.

توصیفیان در پایان ادامه داد: 18 طرح بزرگ و متوسط فراگیر با اعتبار 190 میلیارد تومان در استان مصوب شده و در دست بررسی بانک‌هاست که موجب ایجاد شغل برای هزار و 553 نفر می‌شود.

انتهای پیام/ب

ثبت نام 4 هزار و 318 نفر از استان همدان در سامانه کارا

برچسب ها: اشتغال ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.