سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

52 مورد مشاوره حقوقی به مددجویان همدانی

رئیس اداره حقوقی و املاک کمیته امداد استان همدان از 52 مورد مشاوره حقوقی به مددجویان این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسین روغنکار، رئیس اداره حقوقی و املاک کمیته امداد استان همدان بیان کرد: در سه‌ ماهه سال جاری بسیاری از مددجویان به دلیل عدم آگاهی از حقوق قانونی خود قادر به اعاده حق خود نیستند به همین دلیل کمیته امداد با ارائه مشاوره و پیگیری‌های لازم برای احقاق حق مددجویان قدم برمی‌دارد.

وی خاطرنشان کرد: تهیه و تنظیم 40 مورد دادخواست و شکوائیه، 32 مورد لایحه و دفاعیه برای ارائه به مراجع قضایی و انجام 52 مورد مشاوره حقوقی به مددجویان تحت حمایت از فعالیت‌های حقوقی کمیته امداد استان بوده است.

رئیس اداره حقوقی و املاک کمیته امداد استان همدان با بیان اینکه8 میز حقوقی برای ارائه خدمات به مددجویان فعال است، ادامه داد: از ابتدای امسال 33 مورد پرونده مددجویی و 12 مورد پرونده سازمانی حل‌ و فصل شده است.

روغنکاربا اشاره به پنج تفاهم‌نامه حقوقی منعقد شده با نهادهای مختلف و کانون وکلای قوه قضائیه با هدف خدمت‌رسانی بیشتر به مددجویان، گفت: 54 وکیل و مشاور حقوقی نیکوکار برای ارائه مشاوره و خدمات حقوقی و خانوادگی به مددجویان به‌ صورت رایگان با این نهاد همکاری می‌کنند.

وی در پایان ادامه داد: 10 شعبه شورای حل اختلاف نیز در سطح استان برای خدمت‌رسانی بیشتر و بهتر به مددجویان فعال هستند.

انتهای پیام/ب

حل و فصل 33 مورد پرونده مددجویی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.