سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس اداره فرهنگ و ارشاد سلماس خبر داد؛

برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی در سلماس

رییس اداره فرهنگ و ارشاد سلماس از برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی در کتابخانه عمومی اداره ارشاد سلماس خبر داد.

رامین پورعباس رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سلماس در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ اشاره به برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی در کتابخانه عمومی اداره ارشاد این شهرستان گفت: این جشنواره همزمان با سراسر کشور در سه رده سنی کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال و همچنین در بخش خانوادگی در حال برگزاری است.

وی افزود: شرکت کنندگان در رده سنی نوجوان و جوان و بزرگسال می‌توانند هر یک از منابع معرفی شده را انتخاب و به پرسش‌ها پاسخ دهند و همچنین در قالب خانواده و بصورت چند نفره در جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کنند.

پورعباس گفت:افراد شرکت کننده در این جشنواره می‌توانند پاسخنامه‌های خود را تا ۳۱ تیرماه ۱۳۹۷ به  کتابخانه عمومی واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سلماس واقع در بلوار چمران جنب بوستان مولوی  تحویل دهند.

وی تصریح کرد: در این جشنواره  ۳۱۳ نفر از برگزیدگان بخش انفرادی علاوه بر دریافت لوح سپاس و تندیس هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی، جایزه یک میلیون ریالی و ۸ جایزه ویژه به ۸ برگزیده بخش خانوادگی اهدا می‌شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد سلماس اعلام کرد: کتابخانه عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سلماس واقع در طبقه دوم این مجتمع با ۲۳ هزار جلد کتاب در موضوعات متنوع از گروه سنی کودک تا بزرگسال آماده ارائه خدمات به اهالی مطالعه و کتابخوانی برای عموم مردم است.

وی افزود: مراجعه کنندگان ضمن شرکت در مسابقه می‌توانند با ارائه مدارک مربوطه اعم از کپی شناسنامه و کارت ملی و عکس عضو کتابخانه شده و بصورت امانت کتاب‌های منتخب خود را دریافت نمایند و از سالن مطالعه کتابخانه بهره‌مند شوند.

نمایشگاه کتاب‌های متنوع و جدید انتشارات برتر کشور با تخفیف ۵۰ درصدی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سلماس در حال برگزاری است.

 


انتهای پیام/ح


جشنواره کتابخوانی رضوی در سلماس برگزار می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.