اولین جشنواره سراسری " سرود فریاد مستضعفان" درارومیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛اولین جشنواره سراسری سرود با نام " فریاد مستضعفان" امروز با شرکت دانش آموزان دختر کمیته های امداد 7 شهرستان استان آذربایجان غربی در سالن آمفی تئاتر شهید کاظمی ارومیه برگزار شد.
امیر آشب معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی در اولین جشنواره سراسری سرود گفت: در راستای شکوفایی استعدادهای دانش آموزان و تعمیق باورهای دینی آنان، برنامه های مختلف فرهنگی و هنری از سوی امداد اجرا می شود که یکی از این برنامه ها برگزاری جشنواره های سرود می باشد.
وی با اظهار اینکه امسال جشنواره سراسری " سرود " در دو بخش دختران و پسران برگزار می شود، افزود: امروز منتخبین گروه سرود 15 نفره ی شهرستانهای ارومیه، میاندوآب، خوی، سلماس، ماکو، تکاب و چالدران با یکدیگر به رقابت می پردازند که گروه منتخب اردیبهشت ماه سال آینده برای شرکت در مرحله کشوری اعزام خواهد شد.
آشب در ادامه بیان کرد: مرحله استانی جشنواره سرود ویژه پسران نیز در سوم اسفند ماه برگزار خواهد شد.
درتداوم این همایش گروههای حاضر در این جشنواره به اجرای سرود خود پرداختند و در پایان گروه سرود منطقه 3 شهرستان ارومیه، چالدران و خوی به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند که به ترتیب برای هرکدام از نفرات گروه اول 200هزار تومان ، نفرات گروه دوم 150هزار تومان و نفرات گروه سوم 100 هزار تومان کارت هدیه پرداخت و از آنان تجلیل شد.

انتهای پیام/م

جشنواره سراسری " سرود فریاد مستضعفان" درارومیه برگزار شد

برچسب ها: شعر ، معرفی کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.