سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضویت بیش از 50 هزار نفر در کتابخانه های عمومی استان اردبیل

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل افزود: در حال حاضر بیش از 50 هزار نفر عضو کتابخانه های عمومی استان اردبیل هستند.

رباب عزیزخانی، مدیر کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: در حال حاضر بیش از 50 هزار نفر عضو کتابخانه های عمومی استان اردبیل هستند و کتابخانه های سیار نیز در برخی مناطق روستایی و شهری استان اردبیل نیز ایجاد شده است.

وی از برگزاری هشتمین جشنواره کتاب خوانی رضوی در اردبیل خبر داد و افزود: شرکت کنندگان در این مسابقات می توانند تا پایان تیرماه آثار خود را ارسال کنند.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل افزود: محوریت هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی سیره ناب حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) است و نتایج این مسابقات 25 مرداد ماه اعلام می شود که برای نفرات برتر جوایز ویژه ای در نظر گرفته شده است.

عزیزخانی نقش صدا و سیما را در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی بسیار مهم عنوان کرد و افزود: صدا و سیمای اردبیل با تولید گزارش های خبری و تولیدی بسیار موفق عمل کرده است که زحمات و تلاش های مجموعه صدا و سیمای اردبیل قابل قدردانی است.

انتهای پیام/ح

برگزاری هشتمین جشنواره کتاب خوانی رضوی در اردبیل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.