سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وانت بارها، سدی بر سر راه شهروندان اهوازی

هوای گرم و سوزان اهواز سبب شده که شهروندان ساعات پایانی شب را به بهترین زمان برای گشت و گذار انتخاب کنند، ولی وجود وانت بارها در سطح به معضل تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، وانت بارها که در سطح شهر توقف می کنند سبب بروز مشکلاتی از جمله؛ برهم زدن نظم شهر، مخدوش شدن زیبایی شهر، تنگ و مسدود شدن معابر، دو چندان شدن فعالیت های کارگران شهرداری بدلیل افزایش ریختن زباله و همچنین احتمال آلوده شدن محصولات به دلیل ماندن در فضای آزاد و احتمال فساد این محصولات و مسموم شدن مصرف کنندگان اشاره کرد.

جعفر فلسفی، رئیس شورای شهر اهواز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به وجود معضل وانت بارها در سطح کلانشهر اهواز طی سال های اخیر در سطح شهر اشاره کرد و بیان داشت: برای سازماندهی این وانت بارها با همکاری بیش تر پلیس راهنمایی و رانندگی و شهرداری اهواز اقداماتی انجام شده و راهکارهایی برای رفع این معضل پیشنهاد شده است.

وی یکی از راهکارهای اصلی رفع این معضل شهری را ایجاد بازارچه های میوه و تربار برای صاحبان این وانت بارها عنوان تصریح کرد: شهرداری کلانشهر اهواز و اداره راه و شهرسازی طرحی را برای احداث بازارچه های محلی تصویب کرده اند.

سرهنگ زرین جویی، معاون ترافیک راهور استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در این خصوص اذعان داشت: این وانت بارها به ازای هر تخلف و ایجاد سد معبر طبق ماده 2058 آیین راهنمایی و رانندگی ملزم به پرداخت مبلغ 45 هزار تومان جریمه می شوند و خودرو آن ها توقیف می گردد.

وی توقف وانت بارها در خیابان و بخصوص در محورهای اصلی شهر را یک معضل اجتماعی دانست و افزود: با همکاری مسئولان ذیربط این وضعیت هم اکنون در مقایسه با سال های گذشته شرایط مطلوبی دارد.

وجود وانت بارهای میوه فروش و عرضه محصولات مختلف در سطح شهر نشاندهنده نبود شغل و مکان مناسب برای ایجاد اشتغال به منظور گذراندن معیشت افراد جامعه و راهی برای کسب درآمد حلال است.

انتهای پیام/ل

دشواری تردد در شهر بخاطر وجود وانت بارها

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.