سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف 200 اصله چوب آلات جنگلی قاچاق در اردبیل

فرمانده یگان منابع طبیعی استان اردبیل گفت: 200 اصله چوب آلات قاچاق جنگلی با تلاش ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی این استان کشف و ضبط شد.

یوسف فتحی، فرمانده یگان منابع طبیعی استان اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: در این رابطه یک نفر متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده جهت رسیدگی به مراجع قضایی استان معرفی شد.

وی بیان کرد: نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان بصورت شبانه روزی و با کنترل گلوگاه های قاچاق استان فعالیت داشته و با متخلفان برخورد جدی خواهند کرد.

فرمانده یگان منابع طبیعی استان اردبیل از مردم و دوستداران طبیعت خواست در صورت مشاهده تخریب منابع طبیعی و قاچاق هر گونه فرآورده های جنگلی و مرتعی توسط افراد سودجو و فرصت‌طلب مراتب را به شماره تلفن رایگان 1504 مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان اطلاع دهند.

فتحی گفت:‌ حفاظت از منابع طبیعی و تلاش برای مبارزه با قاچاق چوب‌آلات جنگلی وظیفه همگانی بوده و ضروری است مردم همکاری و مشارکت لازم را داشته و با مشاهده چنین مواردی مراتب را اطلاع ‌رسانی کنند تا از تخریب منابع طبیعی جلوگیری شود.

انتهای پیام/ع

مبارزه با قاچاق چوب‌آلات جنگلی


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.