سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امضای تفاهم نامه همکاری میان سازمان بهداشت جهانی و علوم پزشکی مشهد

با هدف طراحی و تدوین دوره آموزشی تخصصی پرستاری" پیشگیری و کنترل‌ عفونت‌ بیمارستانی" تفاهم نامه همکاری میان این دانشگاه و سازمان بهداشت جهانی امضا شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، دکتر عبدالله ریحانی یساولی مدیر سرمایه انسانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بر اساس تفاهم انجام شده، طراحی و تدوین دوره آموزشی برگرفته از الگوی سازمان بهداشت جهانی برای اولین بار در کشور و در دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه این دوره آموزشی برای پرستاران شاغل در پست سازمانی سوپروایزر کنترل عفونت در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی برنامه‌ریزی شده است افزود: پس از پایان این دوره آموزشی گواهی پایان دوره در سازمان بهداشت جهانی تایید خواهد شد.

مدیر سرمایه انسانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با پیگیری مستمر کارشناسان‌ آموزشی برنامه‌ریزی مناسب برای اثربخشی دوره آموزشی در دستور کار قرار گرفته است و در این زمینه از تجربه و توان کارشناسان حوزه معاونت آموزشی و دفتر امور بین الملل دانشگاه نیز استفاده خواهد شد.

ریحانی گفت: این تفاهم نامه با حمایت‌ معاونان درمان و توسعه مدیریت و منابع دانشگاه‌ علوم پرشکی مشهد و همچنین پیگیری‌های مستمر حوزه مدیریت پرستاری دانشگاه امضا شده است.
 
انتهای خبر// ر.ق

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.