سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدمات رسانی ۲۲ اکیپ راهداری در خراسان شمالی

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: به منظور ارتقای ایمنی سفر‌های تابستانی ۲۲ اکیپ راهداری در سطح جاده‌های استان به مسافران خدمات رسانی می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛ محمد مشتری معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ازخدمات رسانی ۲۲ اکیپ راهداری در جاده‌های استان به مسافران سفر‌های تابستانی خبرداد و افزود: امسال در طرح تابستانی ۲۵۰ راهدار مشارکت دارند که بیش از ۶ هزار کیلومتر از جاده‌های استان را زیر پوشش خدمات خود قرار می‌دهند.
وی با بیان این که بیش از ۲۳۰ دستگاه ناوگان راهداری در این طرح مورد استفاده قرار می‌گیرند ، گفت: ۲۱ راهدارخانه در استان برای خدمات رسانی به رانندگان آمادگی دارند و راهداران در محور‌های مختلف برای تامین ایمنی سفر‌ها حضور دارند.
مشتری اظهار کرد: ۶۵ دستگاه خودروی گشت راهداری و چهار گروه امدادی برای خدمات رسانی به مسافران در جاده‌های استان حضور دارند.
وی افزود: در حال حاضر ۱۶۶ کیلومتر بزرگراه ، ۴۳۲ کیلومتر راه اصلی و ۷۴۵ کیلومتر راه فرعی در استان وجود دارد.
گفتنی است: طول راه‌های استان خراسان شمالی بدون احتساب راه‌های روستایی ، هزار و ۳۴۳ کیلومتر است که یک ممیز ۵۴ درصد از راه‌های کشور را شامل می‌شود.
انتهای پیام/ ب

آمادگی ۲۱ راهدارخانه طرح سفر‌های تابستانی در خراسان شمالی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.