سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی :

نیاز اساسی و اصلی کشور کار است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: امروز نیاز اساسی و اصلی کشور کار است و در شرایط فعلی کشور گرفتاری‌ها زیاد است و باید شبانه روز تلاش کنیم و تمرکز اصلی نیز باید بر کار باشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمد رحیم نوروزیان در شورای اداری شهرستان خلیل آباد افزود: کنکور زدگی آفت نظام تعلیم و تربیت شده است و موجب دوری دانش آموزان از فرهنگ کار و تلاش شده است .

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت : همانگونه مقام معظم رهبری فرمودند در هر جایی که مدیران با روحیه بسیجی و جهادی پای کار باشند هیچ بن بستی وجود ندارد و مشکلات حل خواهد شد.

وی افزود: مدیران باید توانایی تصمیم گیری و قدرت ریسک داشته باشند و حل مشکلات و گرفتاری مردم باید اولویت اصلی کار مدیران باشد.

نوروزیان با بیان اینکه دشمنان نظام می‌خواهند با بزرگنمایی مشکلات، از درون کشور ما را دچار مشکل نمایند گفت : وجود سلایق سیاسی در کشور یک ضرورت است ، اما در شرایط کنونی بزرگترین نیاز کشور اتحاد، انسجام و همدلی است و همه مردم ، احزاب و گروه‌ها باید دست به دست هم داده و با اتحاد و هم دلی بر مشکلات غلبه نمایند.

وی ادامه داد: جمعیت کشور جمعیتی جوان است و جوان نیز نیازمندی‌های خاص خود را دارد، اما با همه این وجود ظرفیت کشور بسیار بالاست و با اتحاد و همدلی می‌توان تمامی نیاز‌ها را پاسخ گفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی افراط و تفریط را سم مهلک برای کشور دانست و گفت : انسداد ایجاد کردن ما را با بن بست مواجه می‌کند و مردم باید فرصت ابراز عقیده و نظر را داشته باشند.

وی افزود: مراقبت از امنیت و ارتقای امنیت با تکیه بر مردم و ایجاد فرصت‌های شغلی از اولویت‌های اصلی استان می‌باشد.

انتهای پیام//ح. ص
 
 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی :
ایجاد فرصت‌های شغلی از اولویت‌های اصلی استان می‌باشد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.