سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی شهرک سلول در تبریز

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی از نهایی شدن تفاهم اولیه با ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی در رابطه با ایجاد و راه‌اندازی شهرک سلول در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، جهانگیری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی در نشست مشترک با رییس ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از نهایی شدن تفاهم اولیه با ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی در خصوص ایجاد و راه اندازی شهرک سلول در تبریز خبر داد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی اظهار کرد: این شهرک با همکاری مشترک استانداری آذربایجان شرقی، دانشگاه علوم پزشکی تبریز و ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ایجاد می‌شود.

وی با تاکید بر پشتوانه علمی و تخصصی به منظور ایجاد این شهرک در تبریز گفت: وجود دانشگاه‌های مادر در شهر تبریز و به ویژه دانشگاه علوم پزشکی تبریز با دارا بودن اساتید خبره و دانشجویان علاقه‌مند در این حوزه می‌تواند به عنوان یکی از مزیت‌های این استان در خصوص ایجاد این شهرک باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی پژوهش و ارائه خدمات در زمینه سلول‌های بنیادی و پزشکی را یکی از مهمترین اهداف ایجاد این شهرک برشمرد و خاطرنشان کرد: امروز همه باید دست به دست هم دهیم تا بتوانیم در جهت توسعه و عملیاتی کردن دانش قدم برداریم. 

انتهای پیام/ش

شهرک سلول در تبریز ایجاد می شود

برچسب ها: علوم پزشکی ، درمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.