سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احداث مرکز رشد و فناوری در جهرم

رئیس پارک علم و فناوری فارس از آغاز ساخت مرکز رشد و فناوری شهرستان جهرم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فرید مر رئیس مرکز پارک علم و فناوری استان فارس با بیان اینکه مردادماه عملیات اجرایی مرکز رشد و فناوری شهرستان جهرم در زمینی به مساحت ۳۵۰۰ مترمربع آغاز می‌شود، گفت: ۵ میلیارد ریال اعتبار لازم برای احداث این مرکز تامین شده است.

وی با بیان اینکه تا پایان عملیات ساخت مرکز جهرم، مرکز جدیدی در فارس راه‌اندازی نخواهد شد، افزود: از مرداد ماه تمام تلاش بر راه‌اندازی مرکز رشد و فناوری جهرم متمرکز خواهد شد.

مر با بیان اینکه برای ساخت این مرکز باید از ظرفیت خیرین شهرستان نیز استفاده کرد، تصریح کرد: وقفه‌ای برای احداث این مرکز برای پیداکردن زمین و تامین اعتبار رخ داد که خوشبختانه اکنون برطرف شده است.

علیرضا صحرائیان، فرماندار ویژه‌ی شهرستان جهرم نیز با بیان اینکه جهرم تنها شهرستان فارس است که شورای فناوری در مرکز رشد آن راه‌اندازی شده، اضافه کرد: در شورای فناوری مرکز رشد جهرم، علاوه بر داوری طرح‌های جهرم، طرح‌های علمی شهرستان‌های همجوار مانند قیروکارزین، استهبان و فسا نیز داوری می‌شود.

فرماندار جهرم خواستار قطبی‌شدن مراکز رشد فناوری شد و گفت: این پیشنهاد را برای سبک‌تر شدن حجم داوری طرح‌های علمی به مرکز علم و فناوری ارائه داده ایم.

صحرائیان با اعلام آمادگی مرکز جهرم برای داوری طرح‌ها افزود: با وجود شرکت‌های دانش‌بنیان در سطح شهرستان و به ویژه در حوزه‌ی کشاورزی، امیدواریم ساخت این مرکز محلی برای تجمع تمام شرکت‌های دانش‌بنیان در سطح شهرستان باشد.
انتهای پیام/ر

راه‌اندازی مرکز رشد و فناوری جهرم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.