سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی رشته های پرستاری سالمندی و پرستاری اورژانس در دانشگاه کرمانشاه

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، از راه اندازی رشته های پرستاری سالمندی و پرستاری اورژانس در مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه دکتر حبیب الله خزایی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: به استناد رای صادره در دویست و ششمین شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی کشور، راه اندازی 2 رشته پرستاری سالمندی و پرستاری اورژانس در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصویب شد.
وی گفت: راه اندازی این رشته ها با ظرفیت پذیرش سه دانشجو برای یک دوره مورد موافقت قرار گرفته است.

خزایی افزود : پذیرش دانشجوی رشته آمار زیستی در مقطع phD (دکترای تخصصی) از مهر ماه امسال در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه انجام می شود.
وی افزود : دانشکده بهداشت از مهر امسال تربیت دانشجوی PhD در رشته آمار زیستی را رسما آغاز می نماید و رسماً موافقت راه اندازی مقطع دکترای تخصصی آمار زیستی برای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه صادر شد.
خزایی گفت : دانش آموختگان کارشناسی ارشد این گروه در مقاطع بالاتر در دانشگاه های برتر ایران پذیرفته شده و نیز در مراکز تحقیقاتی جذب شده اند.
وی گفت : این گروه دارای 6 عضو هیات علمی شامل سه نفر استاد یار و سه نفر دانشیار می باشد که یک نفر از آنها در شرف ارتقا به مرتبه استاد تمامی است.
وی ابراز امیدواری کرد آغاز به تحصیل دانشجویان PhD در این گروه کمک مؤثری در جهت رشد و بالندگی، دانشگاه باشد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

پذیرش دانشجوی رشته آمار زیستی در مقطع دکترای تخصصی

 

 

 

برچسب ها: اخبارپرشکی ، دانشگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.