سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معارفه مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس

با برگزاری مراسمی مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان سلماس معارفه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ مراسم تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان سلماس با حضور مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه شهداء آذربایجان غربی،امام جمعه و جمعی از مسئولین شهرستان سلماس برگزار شد.

حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‎زاده سرایی مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه شهداء آذربایجان غربی در این مراسم گفت:رسالتی که بر گردن پاسداران انقلاب اسلامی است،تقویت روحیه جهادی است و باید تلاش کنیم این روحیه قوی تر و بهتر شود.

وی افزود: بهره گیری از حوزه های علمیه خواهران و برادران و ارتباط با روحانیت شهرستان، اولویت اول برای مسئول نمایندگی ولی فقیه برشمرده می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان گفت: با توجه به ظرفیت بسیار بزرگی که به نام بسیج اساتید،بسیج طلاب و روحانیت مطرح می باشد،قطعا با ارتباط و همکاری این حوزه ها، سریعتر و بهتر می توانیم به اهداف انقلابی خود دست یابیم و روحیه جهادی را تقویت کنیم.

وی ادامه داد: توصیه میکنم هر چه در توان دارید از مسائل حاشیه ای دوری کنید و محتوا و متن را سر لوحه اقدامات خود قرار دهید، زیرا هر گونه دامن زدن به مسائل حاشیه ای مدیریتمان را دچار مشکل خواهد کرد، بایستی تمام توان و انرژی خود را صرف اسلام و انقلاب کنیم.

وی تصریح کرد: تقویت اراده های پولادین مردان نظامی،رسالت همگان است، اگر احساس کردید در جایی حاشیه وجود دارد بایستی از آن دوری کنید،دشمن همیشه در حال توطئه برای نظام جمهوری اسلامی است و باید با درایت و دوری کردن از حواشی این توطئه ها را در نطفه خفه کرد.

حجت الاسلام سرایی گفت: حرکات براندازانه منافقان در طول انقلاب اسلامی ایران و 18000 شهدای ترور سند اقدامات ضدانقلابی و ترس آنان از این نظام اسلامی است که با مدیریت واقعی می‌توان تمامی تهدیدات دشمن را به فرصت تبدیل کرد.

در این مراسم حجت الاسلام علی جعفرنژاد به عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان سلماس منصوب و از زحمات حجت الاسلام سید علی سید نظری مسئول پیشین  تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ح

برگزاری مراسم تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان سلماس

برچسب ها: سپاه ، قدرت نظامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.