سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی ؛

باید بر مدیریت کربن و کاهش انتشار گاز‌های گلخانه‌ای توجه شود

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: برای دستیابی به اهداف زیست محیطی و رفع چالش‌های متعدد موجود باید بر مدیریت کربن و کاهش انتشار گاز‌های گلخانه‌ای توجه کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، تورج همتی در نشست با مدیرعامل و مدیران ارشد پالایشگاه گاز خانگیران افزود:دراین حوزه، باید علاوه براصلاح کامل سیستم‌ها از ظرفیت‌های اجتماعی، فرهنگی، صنعت، خدمات و فعالان انجمن‌های مردم نهاد در حوزه محیط زیست بهره‌مند شد.
 
وی گفت:سوابق زیست محیطی این پالایشگاه و اهتمام متولیان در راستای بهبود مستمر دراین حوزه مثبت ارزیابی می‌شود.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی با اشاره به سیاست وزارت نفت در مباحث مرتبط با حوزه بهداشت، ایمنی و محیط زیست با ساختار مشخص افزود: عزم و اراده آن وزارتخانه در توسعه مباحث زیست محیطی بسیار جدی است.

همتی با اشاره به اهمیت استفاده از سوخت پاک در کاهش آلودگی‌های محیط زیست، ابراز امیدواری کرد: با نگاه ویژه به استاندارد سازی در بخش‌های مختلف هوا، پسماند و فاضلاب، از واحد‌های موفق در تولید و خدمات الگو برداری می شود.

 مدیر عامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد هم در این نشست گفت: تلاش این مجموعه بر نگاهی پایدار و در تعامل با جامعه و نیازمندی‌های زیست محیطی منطقه است که دراین راستا، تمامی فعالیت‌ها هماهنگ با آمایش سرزمین و درراستای مقاصد جامعه هدف بوده است.

سید مجید منبتی با اشاره به دستاورد‌های زیست محیطی پالایشگاه طی سال‌های گذشته از تعاملات موثر با حفاظت محیط زیست شهرستان سرخس خبر داد و افزود: غالب سرمایه گذاری‌های پالایشگاه منشأ زیست محیطی دارد و این مجموعه در پاسخ به انجام مسئولیت اجتماعی خود از سوی سازمان حفاظت محیط زیست کشور موفق به دریافت لوح تقدیر صنعت سبز و تندیس گردیده است.

انتهای پیام// م. ه.

نشست مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی با مدیرعامل و مدیران ارشد پالایشگاه گاز خانگیران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.