مدیر محیط زیست شهری شهرداری مشهد با اشاره به برخورد با ۱۱ هزار تخلف زیست محیطی در مشهد گفت: نداشتن برگه معاینه فنی و دودزا بودن خودرو بیشترین تخلفات صورت گرفته در حوزه زیست محیطی است.

برخورد با ۱۱ هزار تخلف زیست محیطی در مشهدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمد پذیرا مدیر محیط زیست شهری شهرداری مشهد گفت: برخورد با تخلفات زیست محیطی در شهر یکی از اولویت‌های شهرداری مشهد است در همین راستا گشت‌های کنترل زیست محیطی در شهر مشهد فعال شده و با تخلفات زیست محیطی برخورد می‌کند.

وی با اشاره به این که در سه ماهه ابتدایی سال جاری با 11 هزار و 497 تخلف زیست محیطی در شهر مشهد برخورد شده است، افزود: فروردین با 4184 تخلف زیست محیطی، اردیبهشت ماه 3909 تخلف زیست محیطی و خرداد ماه 3404 تخلف زیست محیطی برخورد شده است.

مدیر محیط زیست شهری شهرداری مشهد در خصوص بیشترین موارد تخلف در این سه ماه گفت: نداشتن برگه معاینه فنی با 5944 تخلف، نداشتن معاینه فنی با 2204 تخلف و دودزا بودن خودرو با 2001 خودرو بیشترین تخلفات برخورد شده است.

وی افزود: در سال گذشته با 46 هزار و 538 تخلف زیست محیطی برخورد شده است که بیشترین تخلفات در این مدت نداشتن برگه معاینه فنی خودرو، نداشتن معاینه فنی و دودزا بودن بوده است.

انتهای پیام // ز.‌ی

 

سخنان مدیر محیط زیست شهری شهرداری مشهد درباره تخلفات محیط زیست شهری

 

برچسب ها: جوانان ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار