سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موسوی:قسمت نبود به بازی های آسیایی بروم/رکوردهایی که در روز رکوردگیری زدم، در حد محلات هم نبود

وزنه بردار تیم ملی کشورمان گفت:خیلی ناراحتم از این بابت ،ولی در هر صورت اتفاقی است که افتاده و نمی شود کاریش کرد.

ایوب موسوی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ی اینکه در ترکیب تیم ملی برای بازی های آسیایی 2018 حضور ندارد،اظهار داشت: بعد از مسابقات قهرمانی جهان آمریکا، اصلا استراحت نداشتم  و متاسفانه نتوانستم به بازی های آسیایی جاکارتا راه پیدا کنم. از طرفی آسیب دیدگی شدیدی هم از ناحیه زانو ، برایم پیش آمد که 2 ماه درگیر بهبود آن بودم و تنها 2 هفته قبل از رکورد گیری وضعیتم بهتر شد.

او ادامه داد:البته در روز رکوردگیری هم آن چنان که باید خوب عمل نکردم و همین شد که مسئولان فدراسیون تصمیم گرفتند نام من را در لیست اعزامی به بازی های آسیایی جاکارتا قرار ندهند. هر چند که وقتی زانویم بهتر شد زمان اینکه بتوانم خودم را به رکورد گیری برسانم، نداشتم و از این رو نتوانستم رکوردهایی که بخواهم برای بازی ها بگذارم را بزنم.بیشتر این رکوردهایی را که لیگ زدم در حد محلات هم نبود.

موسوی در پاسخ به این پرسش که  هر ورزشکاری دوست دارد در بازی های آسیایی شرکت کند، آیا از این بابت ناراحت نیست، گفت: خیلی ناراحتم از این بابت ،ولی در هر صورت اتفاقی است که افتاده و نمی شود کاریش کرد شاید قسمت نبوده که در بازی های آسیایی جاکارتا برای کشورمان وزنه بزنم. البته به نظرم تلاش کیانوش از من بیشتر بود به همین دلیل هم هست که عازم بازی های آسیایی می شود.

ملی پوش وزنه برداری کشورمان درباره آینده اش پیش از این اتفاق تصریح کرد: الان نظرم بر این است مدتی به ریکاوری بپردازم در کنار آن هم زانوی آسیب دیده ام را درمان کنم. پس از آن دوباره تمریناتم را شروع می کنم برای مسابقات جهانی عشق آباد اگر به مسابقات رسیدم که تمریناتم را برای حضوری قدرتمند در این رقابت ها پیگیری می کنم ، اگر هم نرسیدم که برای سال آینده آماده می شوم.

او در مورد تغییر وزنش هم گفت:منتظرم وزن های جدید اعلام شود و بعد از آن شرایط را بسنجم درباره آن تصمیم گیری کنم.

دارنده مدال برنز قهرمانی جهان درباره حضور مدعیانی چون کیانوش رستمی و سهراب مرادی در دسته 94 کیلوگرم گفت:کار سخت است.با توجه به اینکه این نفرات طلای المپیک را دارند برای رقابت با آنان باید بتوانم وزنه های درستی را بزنم که در سطح این نفرات باشد.

بیشتر بخوانید:

ترکیب تیم ملی وزنه برداری برای بازی‌های آسیایی جاکارتا مشخص شد

تیم ملی وزنه‌برداری جمعه به ساری می‌رود/ آغاز مرحله پنجم اردوها از نهم تیر

انتهای پیام/

اظهارات موسوی درباره لیست اعزامی تیم ملی وزنه برداری به بازی های آسیایی جاکارتا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.