سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنگوی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان:

جیره بندی آب در اصفهان کذب است/ ادعای بیماری زا بودن آب رد می شود

سخنگوی شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان گفت: طبق گفته‌های وزیر نیرو و مدیر عامل آب وفاضلاب کشور،جیره بندی آب در اصفهان انجام نمی شود.

سید اکبر بنی طبا در گفتگو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، در مورد جیره بندی آب در اصفهان گفت: هیچ مسؤولی به غیر از وزیر نیرو نمی‌تواند جیره‌بندی آب در نقاط مختلف کشور را اعلام کند

سخنگوی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان افزود: طبیعتاً جیره‌بندی در کیفیت و کمیت آب مؤثر خواهد بود که در حال حاضر وضعیت آب استان اصفهان هنوز به مرحله‌ای نرسیده که نیاز به جیره‌بندی آب وجود داشته باشد.

بنی طبا با تاکید برتامین 90 درصدی آب شرب از تصفیه خانه باباشیخ علی بیان کرد:میزان تامین آب از منابع محلی بسیار ناچیز و تنها 10 در صد است.

وی در مورد جبران کمبود سهم آب شرب از طریق  حفر چاه های  جدید گفت:از 70 حلقه چاه در نظر گرفته شده، تعداد 10 حلقه چاه اجرایی شده و پیش بینی ما این است که حفر 70 حلقه چاه با نظر کارشناسان و در صورت آبدهی لازم،تا پایان تابستان ادامه داشته باشد.

بنی طبا با رد ادعای مطرح شده در مورد بیماری زا بودن آب اظهار کرد:باتوجه به اطلاعات مرکز بهداشت اصفهان  اعلام نظر در مورد کیفیت آب و مرکز بهداشت استان،آب شرب شاخصه ها واستاندادهای لازم را داراست.

وی با اشاره به آزمایشگاه کنترل کیفی شرکت آب وفاضلاب که به عنوان آزمایشگاه مرجع در وزارت نیرو فعالیت دارد،تصریح کرد:این آزمایشگاه کنترل برخط روی آب انجام می دهد و تغییر در مزه آب به دلیل استفاده از منابع محلی است که به کمک میزان سهم تخصیص آب شرب وارد شده و منجر به تغییر ذائقه مردم شده است.

انتهای پیام/م

اظهار نظر سخنگوی آب و فاضلاب درخصوص جیره بندی آب اصفهان

برچسب ها: وزارت نیرو ، آب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.