سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خطیب نماز جمعه سمنان:

متحد باشید تا هجمه های دشمن آسیبی به کشور نرساند

آیت الله شاهچراغی گفت : حفظ وحدت و پشتیبانی مردم از خط امام و رهبری بهترین راه مقابله با هجمه های دشمنان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان با اشاره به چهار دهه صلابت و ایستادگی مردم به پای انقلاب با وجود انواع هجمه ها و توطئه های دشمنان گفت :40 سال است که دشمن با حربه های گوناگون درصدد آسیب رساندن به نظام است اماهمچنان با شکست مواجه می شود .

وی افزود: عمل به رهنمودهای امام خمینی (ره) و رهبری  و نیز حفظ وحدت و پشتوانه های قوی مردمی همواره از عوامل حفظ انقلاب از آسیبهای گوناگون است .

امام جمعه سمنان تصریح کرد : دشمن با اشاعه انواع فساد در جامعه درپی آسیب زدن به پایه های اسلامی نظام است اما باید برای کاهش آسیب ها بخصوص محافظت از جوانان در برابر اعتیاد راهکارهای لازم بیش از پیش به کار گرفته شود.

تلاش بیشتربرای رفع مشکلات اقتصادی کشور وبهبود وضع زندگی مردم موضوع دیگری بود که آیت الله سید محمد شاهچراغی درباره آن صحبت کرد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان نظارت کارآمد دستگاه ها برای حمایت از مردم و بازاریان در برابر مشکلات اقتصادی را خواستار شد.
وی با یادآوری با تاکید صریح رهبر معظم انقلاب اسلامی در برخورد قضایی با خائنان به نظام بخصوص در موضوعات اقتصادی گفت: سخنان اخیر آیت الله آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه ، مبنی بر اعدام و مصادره اموال اخلالگران اقتصادی  در راستای  عمل

به منویات رهبری است و اتحاد قوای سه گانه نقش مهمی در پیشبرد اهداف نظام و بهبود اوضاع کشوردارد .
ضرورت صرفه جویی در مصرف آب از دیگر موضوعاتی بود که خطیب جمعه سمنان برآن تاکید کرد.

انتهای پیام / گ

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.