آیت الله سید محمد شاهچراغی گفت : آمریکا و اروپا می خواهند برجام معیوب را به کشور تحمیل کنند اما ملت ما این را نمی خواهد و نمی پذیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در خطبه های این هفته نماز جمعه سمنان گفت : ملت ایران برجام معیوب را نمی خواهد و تحمیل آن را نخواهد پذیرفت. آمریکا و اروپا می خواهند برجام معیوب را به کشور تحمیل کنند اما ملت ما این را نمی خواهد و نمی پذیرد.

وی در ادامه ضمن قدردانی از حماسه شکوهمند ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس افزود : از مردم انقلابی و ولایی چنین انتظار می رفت که با حضور با شکوه خود در این روز ، وحدت جهان اسلام را به رخ ستمگران بکشند.

امام جمعه سمنان با یادآوری کینه ورزی 40 ساله امریکا و رژیم صهیونیستی درباره ایران تصریح کرد : دشمن می خواهد با اعمال فشار اقتصادی و روانی ، ایران و جوامع اسلامی را تهدید کند اما بدانند که با بصیرت ملت ایران این هدف را به گور خواهند برد.

آیت الله سید محمد شاهچراغی با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت آیت الله محمد رضا سعیدی در 21 خرداد سال 49 هم گفت: این شهید یکی از عاشقان راه ولایت بود که به دستور شاه دژخیم ، پس از شکنجه های سخت در زندان به شهادت رسید.

انتهای پیام / گ

سخنان نماینده ولی فقیه در استان سمنان در نمازجمعه سمنان

برچسب ها: قدس ، نمازجمعه ، برجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار