سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح‌های اشتغال زا در اولویت پرداخت تسهیلات قرار گیرد

استاندار قزوین گفت: طرح‌های با اشتغالزایی بالا و قابل توجه باید در اولویت دریافت تسهیلات بانکی قرار بگیرند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار در دیدار با مدیرعامل بانک کشاورزی ایران افزود: بانک‌ها در ارایه تسهیلات باید طرح‌های اشتغالزا، زودبازده و دارای توجیه اقتصادی را در اولویت قرار دهند.

زاهدی تاکید کرد: طرح‌های اقتصادی پیش از ارسال به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات باید خوب غربالگری شوند تا موارد اولویت دار زودتر در ردیف دریافت وام قرار بگیرند.

وی با اشاره به اعتبارات اشتغالزایی روستایی که از محل صندوق توسعه ملی در قالب تسهیلات به طرح‌های اقتصادی اختصاص پیدا می‌کند، گفت: باید بانک‌ها پرداخت این گونه وام‌ها را سرعت ببخشند تا شاهد اجرای زودتر طرح‌ها باشیم؛ و با اشاره به کم رغبتی کشاورزان برای بیمه کردن محصولات، گفت: باید برای حل این معضل با یک برنامه ریزی مدون و جامع اقدام کرد.

در ادامه این دیدار روح الله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: این بانک برای پرداخت تسهیلات در بخش مکانیزاسیون که منجر به ارتقای بهره وری در تولید می‌شود، از محدودیت خاصی برخوردار نیست.

خدارحمی افزود: همچنین در بخش بذر مورد نیاز کشاورزان نیز محدودیتی در پرداخت تسهیلات نداریم.

فاطمه خمسه رییس سازمان جهاد کشاورزی قزوین هم در این نشست گفت: بانک‌ها باید درباره پرونده‌های دارای مشکل که امکان دریافت تسهیلات اشتغالزایی روستایی را ندارند به دستگاه‌های مربوطه از جمله جهاد اطلاع رسانی کنند تا طرح‌های جایگزین را برای آن‌ها ارسال کنیم.

انتهای پیام/

دیدار استاندار قزوین با مدیرعامل بانک کشاورزی 

برچسب ها: تسهیلات ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.