معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: تا کنون ۶۷ میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغالزایی روستایی از طریق بانک‌های عامل به طرح‌های واجد شرایط اعطا شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ علی فرخ زاد معاون عمرانی استاندار در جلسه شورای اداری بخش بشاریات گفت: اقدامات خوبی در زمینه اشتغالزایی روستاییان صورت گرفته، اما نیاز است دستگاه‌های اجرایی با همکاری و تعاملات بیشتر با بانک‌های عامل و متقاضیان این روند را بهبود بخشند.

فرخ زاد با مهم بر شمردن ایجاد اشتغال در روستا‌ها تاکید کرد: باید جدای از سیاست‌ها و استراتژی‌های کلان توسعه به طور ویژه به امور توسعه و محرومیت زدایی روستا‌ها پرداخت.

وی اضافه کرد : همچنین می‌توان با رویکرد بومی سازی و توسعه گردشگری در روستا‌ها و نیز بازتولید و رونق صنایع دستی روستا‌ها به گونه‌ای اثر بخش  ورود کرد و اقداماتی مثمرثمر برای اشتغالزایی در روستا‌ها به انجام رساند.

وی درباره آسفالت جاده روستای زعفران گفت: ضروری است این طرح در اولویت قرار گیرد و از اعتبارات سال ۹۷ برای اجرای آن استفاده شود.

معاون عمرانی استاندار افزود: با توجه به اهمیت صیانت از بیت المال و اجرای کیفی‌تر پروژ‌های عمرانی، نیاز است نظارت بیشتری بر حسن اجرای پروژه‌ها صورت گیرد.

انتهای پیام/

جلسه شورای اداری بخش بشاریات

برچسب ها: تسهیلات ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.