سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شروع  هفته اول لیگ برتر وزنه برداری کشور

لیگ برتر وزنه برداری کشور با حضور نماینده‌های خوزستان برگزار گزدید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، هفته اول لیگ برتر وزنه برداری جوانان و بزرگسالان باشگاه های کشور (جام شهدای مدافع حرم) و همچنین رکوردگیری نهایی تیم ملی بزرگسالان کشورمان جهت حضور در بازی های آسیایی جاکارتا اندونزی از چهارم تا ششم تیرماه در تهران برگزار شد.

 در رده سنی جوانان   10 تیم و 8 تیم در رده سنی بزرگسالان این رقابت ها حضور داشتند.

در پایان مسابقات رده سنی بزرگسالان، بیمه رازی با 606 امتیاز در رده اول قرار گرفت و تیم های ملی حفاری با 582 امتیاز و مناطق نفت جنوب با 573 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

همچنین عقاب نیروی هوایی با 507 امتیاز، نور همدان با 503 امتیاز، پدافند با 469 امتیاز، تعاونی انقلاب شهریار با 464 امتیاز و نیروی زمینی ارتش با 434 امتیاز به ترتیب در مکان های چهارم تا هشتم جای گرفتند.

رقابت های رده سنی جوانان نیز ملی حفاری با 598 امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفت، نور همدان با 596 امتیاز دوم شد و مناطق نفت جنوب با 548 امتیاز رده سوم را به دست آورد و تیم های نیروی زمینی ارتش با 497 امتیاز، تعاونی انقلاب شهریار با 490 امتیاز، عقاب نیروی هوایی با 483 امتیاز، کوثر ساری با 480 امتیاز، هیات وزنه برداری آذربایجان غربی با 407 امتیاز، هیات وزنه برداری البرز با 349 امتیاز و نفت و گاز مسجدسلیمان با 189 امتیاز به ترتیب در رده های چهارم تا دهم قرار گرفتند.

انتهای پیام/م

حفاری و مناطق نفت خیز جنوب در رده های دوم و سوم

برچسب ها: وزنه برداری ، تیم ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.