سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در آیین تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری فلاورجان مطرح شد :

خروج آمریکا به عنوان یک عنصر مزاحم، از برجام یک فصل جدید برای انقلاب ما است

معاون سیاسی، امنیتی استانداری اصفهان گفت : خروج آمریکا به عنوان یک عنصر مزاحم، از برجام یک فصل جدید برای انقلاب ما است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حمیدرضا طباطبایی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان فلاورجان با اشاره به چالش‌ها و تهدیدهای مختلفی که متوجه نظام اسلامی در مدت 40 سال بوده است، اظهار داشت: نظام اسلامی یک نظام پویا و بر اساس موهبت الهی شکل گرفته است و به لطف خدا مسیر خود را ادامه می‌دهد. 

وی با بیان اینکه برجام یکی از نقاط موفق نظام بود که در دولت تدبیر و امید رقم خود، افزود: خیلی‌ها مخالف برجام بودند اما تصمیم نظام این بود که برجام را بپذیرد و موفقیت‌های خوبی داشت؛ یکی از این موفقیت‌ها، خروج برنامه‌ هسته‌ای کشور از فصل هفتم منشور سازمان ملل متحد بود که بر اساس آن، کشور به جنگ و اجماع بین‌المللی ‌علیه ما نزدیک می‌شد که با تدابیر رئیس جمهور و شایستگی تیم هسته‌ای، ایران از بحران جنگ احتمالی خارج شد.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری اصفهان با بیان اینکه خروج آمریکا به عنوان یک عنصر مزاحم، از برجام یک فصل جدید برای انقلاب ما است، خاطرنشان کرد: باید با مقاومت، همدلی و تدبیر پیش برویم، شرایط کشور در حال حاضر اینگونه نیست که به اختلافات دامن بزنیم.

وی با اشاره به اختیارات هر یک از قوا در کشور تصریح کرد: اگر خدمتی در کشور انجام می‌شود برای نظام است، متأسفانه برخی افراد فرصت خدمت را از دست می دهند و از رعایت تقوا غافل هستند.

طباطبایی با بیان اینکه خوشبختانه مسئولان در شهرستان فلاورجان با یکدیگر همدل هستند، گفت: ما در استانداری با تعامل با حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی و با رعایت اصل تفکیک قوا، علی ساعدی را به عنوان سرپرست فرمانداری فلاورجان انتخاب کردیم، همچنین در آینده، اصغر هدایت به عنوان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان فعالیت می‌کند.

فرماندار سابق فلاورجان نیز در این مراسم با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی به مردم و اجرای وظایف انجام دادم، اظهار داشت: برطرف شدن 75 درصد نقاط پر حادثه شهرستان و کاهش تصادفات منجر به فوت، تکمیل کمربندی غرب اصفهان، ساماندهی ورودی شهرستان، افتتاح بوستان‌های مختلف در روستاها، اجرای شبکه‌های آبرسانی و سازگاری با کم‌آبی، اجرای پروژه آبرسانی 19 و 15 روستا از جمله اقداماتی است که با همت همه مسئولان در شهرستان به مرحله اجرا رسید.

اصغر هدایت افزود: توسعه خدمات بیمارستان‌های شفا و امام خمینی(ره)، نوسازی 24 پایگاه سلامت، اصلاح شبکه‌های برق و مخابرات، جلوگیری از افزایش بیکاری و ادامه فعالیت صنتعگران و کنترل 111 بحران منجر به تجمع با بهره گیری از معتمدین محلی و ایجاد آرامش در شهرستان از دیگر اقداماتی است که در شهرستان فلاورجان انجام شده است.

وی گفت: در سال 1392، شهرستان فلاورجان بیشترین تعداد مدارس تخریبی در سطح کشور را داشت که با همت و کمک خیران مدرسه ساز، 23 واحد آموزشی تا کنون ساخته شده و حدود 15 واحد دیگر باید برای این شهرستان ساخته شود.

هدایت با اشاره به برگزاری کنگره 1400 شهید خط شکن فلاورجان عنوان کرد: با اجرای این پروژه، شهرستان فلاورجان از مظلومیت در دفاع مقدس خارج شد، همه به خوبی می‌دانیم که 30 درصد پشتیبانی لشکر نجف اشرف توسط رزمندگان فلاورجانی انجام می‌شد.

وی ادامه داد: بیش از ده‌ها برنامه مختلف در خصوص این کنگره شامل برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی، برنامه‌های معنوی، برگزاری برنامه شهید آبروی محله و یادواره شهدای شهرها و روستاهای مختلف در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای شهرستان فلاورجان برگزار شد و اجلاسیه آن، امسال به صورت ملی با حضور یکی از سران قوا برگزار می‌شود.

فرماندار سابق فلاورجان با اشاره به اجرای طرح کرامت در این شهرستان، بیان کرد: طرح کرامت به صورت آزمایشی تا پایان امسال در 2 شهرستان فلاورجان و ملایر در سطح کشور با رویکرد فرهنگی و اجتماعی در راستای مبارزه با مواد مخدر اجرا می‌شود که تا کنون 150 هزار نفر در دوره‌های مختلف آموزشی شرکت کردند.

وی گفت: تفاهم نامه‌های همکاری میان فلاورجان و محمودآباد از توابع استان مازندران و ارومیه برای استفاده از ظرفیت‌های گردشگری داخلی امضا شده است، همچنین تفاهم نامه همکاری با شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان برای فعال شدن مرکز رشد و خلاقیت شهرستان به امضا رسیده است.

حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی، رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان و نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در پیامی گفت: از فرماندار جدید می‌خواهیم با استمرار روحیه ولایت مداری و تقویت روحیه اعتدال، به دنبال اصلاحات ساختاری در بدنه اجرایی شهرستان باشد تا با کاهش بروکراسی اداری، روند خدمت رسانی به مردم تسهیل شود.

علی ساعدی، سرپرست جدید فرمانداری فلاورجان با بیان اینکه این شهرستان نیازمند نگاه ویژه مدیران استانی است، گفت: در میان مردم درباره آب آشامیدنی نگرانی‌هایی وجود دارد و در بعضی از روستاها، با کمبود آب مواجه هستیم که امیدوار هستیم تا 10 روز آینده این موضوع مدیریت شود، همچنین برنامه ویژه ای برای تهیه آب باغات کشاورزی ارائه می‌شود.

در این مراسم، از زحمات اصغر هدایت فرماندار سابق فلاورجان تقدیر و علی ساعدی شهردار پیشین شهر کلیشاد و سودرجان به عنوان سرپرست فرمانداری فلاورجان معرفی شد.

همچنین سید جعفر موسوی درآمدی بخشدار مرکزی فلاورجان به عنوان معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار معرفی شد.

انتهای پیام/س

برچسب ها: استانداری ، برجام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.