سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نصب 650 تابلوی گردشگری و معرف معابر در سه ماهه نخست امسال

معاون خدمات شهری بیان کرد: 650 تابلوی گردشگری و معرف معابر در سه ماهه نخست امسال توسط شهرداری همدان نصب شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ وحید علی ضمیر معاون خدمات شهری شهرداری همدان گفت: جهت ساماندهی و تسهیل در شناسایی معابر، کوچه‌ها و دسترسی آسانتر شهروندان به مکان‌های مورد نظر، تابلوهای مخدوش یا قدیمی به صورت محله‌ای جمع آوری و تابلوهای جدید نصب می‌شود که در سه ماهه نخست سال 97 بیش از 650 عدد تابلو اسامی کوچه‌ها و معرف میادین و معابر نصب شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری، در میدان امام خمینی (ره)، پیاده راه بوعلی و اکباتان اقدام به ساخت و نصب تابلوهای اعلانات، تابلوهای اسامی کوچه‌ها به صورت سنگی، راهنمای گردشگران در ابتدای ورودی کاروانسرای‌های ثبت شده و نصب تابلوهای راهنمای مسیر جهت ورودی‌های هر خیابان و راهنمای محوطه گنجنامه برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران کرده است که می‌تواند نقش مهمی در رونق گردشگری و اقتصادی شهر ایفا کند.

وی درخصوص تابلوهای راهنمای مسیر هم افزود: مهم‌ترین کاربرد تابلوهای راهنمای مسیر در معابر شهری، مسیریابی سریع رانندگان برای انتخاب کوتاه‌ترین و بهترین مسیر است؛ پس در این راستا سازمان اقدام به مکان یابی، طراحی مسیرها، اجرای فنداسیون ساخت تابلو و نصب اغلب تابلوها در ورودی‌های شهر همدان کرده است.

معاون خدمات شهری ادامه داد: در این سه ماهه با درخواست شهروندان و مراجعه به محل و تهیه کروکی در محل‌هایی همچون کوی شهید مدنی، کوی فرهنگیان، کوی الوند، کوی امیرکبیر، محله خضر، خیابان‌های آیت‌ا...طالقانی، بنی هاشم، فرهنگ و... بیش از 300 پلاک ساخته و نصب شده است.

وی از طراحی، ساخت و نصب تابلوهای ترافیکی و خدماتی شامل: تابلوهای سرویس بهداشتی، آتش زدن ممنوع، شستشوی خودرو ممنوع، نمازخانه، پارکینگ  نیز در خصوص مبلمان اطلاع رسانی خبر داد.

علی ضمیر در پایان به هزینه بالای تهیه و نصب تابلوهای شهر اشاره داشت و گفت: شهروندان در نگهداری و مراقبت از تابلوهای میادین، خیابان‌ها و کوچه‌ها اقدام کنند و در موقع نصب تابلوها همکاری لازم را با همکاران شهرداری داشته باشند.

انتهای پیام/د.ا

نصب تابلوهای گردشگری و راهنمایی مسیر توسط شهرداری همدان

برچسب ها: شهرداری ، شوراری شهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.