سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استفاده آژانس امنیت ملی آمریکا از شرکت AT&T برای جاسوسی از شهروندان

نشریه اینترسپت از همدستی آژانس امنیت ملی آمریکا با شرکت مخابراتی «ای‌تی‎‌اندتی» برای جاسوسی از شهروندان این کشور خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نشریه اینترسپت در گزارشی اعلام کرد آژانس امنیت ملی آمریکا (NSA) با همدستی شرکت مخابراتی ای تی اند تی (AT&T) از مردم آمریکا و شهروندان خارجی در این کشور جاسوسی کرده است.

طبق اعلام نشرین اینترسپت، آژانس امنیت ملس آمریکا برای جاسوسی از آمریکایی ها از مراکز پردازش داده شرکت ای تی اند تی در سراسر آمریکا استفاده کرده است. طبق اعلام این پایگاه، هشت مرکز در سراسر آمریکا شناسایی شده اند که بوسیله آژانس امنیت ملی آمریکا برای این منظور مورد استفاده قرار گرفته اند.

مراکز داده ای که از سوی آژانس امنیت ملی آمریکا برای جاسوسی استفاده شده اند، در ایالت های آتلانتا، شیکاگو، دالاس، لس‌آنجلس، نیویورک، سان فرانسیسکو، سیاتل و واشنگتن دی سی مستقر بوده اند.

شایان ذکر است این نخستین باری نیست که غول های مخابراتی به همدستی با دولت آمریکا برای جاسوسی از مردم این کشور متهم می شوند. همچنین گفتنی است شرکت ای تی اند تی، بزرگ ‌ترین شرکت مخابرات تلفن ثابت، سرویس‌دهنده اینترنت پهن‌باند و دومین اپراتور شبکه تلفن همراه آمریکا محسوب می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، حمله سایبری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.