سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارکنان انتظامی همواره دنبال خدمات رسانی به مردم بوده اند

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان گفت: کارکنان و پرسنل انتظامی مزین به مکارم و زینت اخلاق هستند و همواره به دنبال خدمت رسانی به شهروندان و آحاد مختلف مردم بوده اند.

سید ابراهیم حسینی رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت: امروز پلیس در نزد مردم از محبوبیت زیادی برخوردار است چرا که به ان ها خدمت می کند و حافظ امنیت جامعه است.
وی ادامه داد: بدون شک مردم متوجه اهمیت حضور پلیس در جامعه هستند و می دانند اگر حتی روز پلیس نباشد چه مقدار هرج و مرج در جامعه ایجاد خواهد شد.
حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: البته ممکن است برخی ها از روی عناد و دشمنی به مخالفت با برنامه ها و اقدامات نیروی انتظامی نیز مبادرت کنند ولی آحاد جامعه همواره از عملکرد پلیس رضایت داشته اند.
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: ماموران انتظامی همواره با سعه صدر با مشکلات برخورد کرده اند و هرگز نیز برای خدمات رسانی به مردم دلسرد نشده اند.
وی در پایان اظهار داشت: اجر ماموران پلیس در نزد خداوند محفوظ خواهد بود و بهترین هدیه برای آن ها رضایتمندی مردم از عملکردشان است.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

پلیس در نزد مردم از محبوبیت زیادی برخوردار است

 

 

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، پلیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.