سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت حدود 4 میلیارد تومانی کمیته امداد اصفهان برای تعمیر و بازسازی سرپناه نیازمندان

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان از پرداخت حدود 4 میلیارد تومانی این نهاد در سال 96 برای تعمیر و بازسازی منازل یک هزار و 562 نفر از مددجویان خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل ازروابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، عباسعلی زارعان، بابیان اینکه مسکن یکی از نیازهای پیچیده مددجویان تحت حمایت این نهاد است، گفت: در دو دهه اخیر رشد بی‌رویه قیمت‌ها در حوزه ساختمان باعث افزایش هزینه تأمین مسکن مناسب برای مردم شده است و نیازمندان جامعه در جریان موج‌های افزایشی آسیب بسیار بیشتری دیده‌اند.

وی کمک به تأمین مسکن مناسب برای نیازمندان را در حال حاضر یک ضرورت اورژانسی دانست و تأکید کرد: در بسیاری از موارد و به‌ویژه در کلان‌شهرها تأمین مسکن پایدار و شخصی برای مددجویان به‌راحتی باعث توانمندسازی و خودکفایی این خانوارها می‌شود.

مدیر تأمین مسکن کمیته امداد اصفهان بابیان اینکه منابع این نهاد برای تأمین نیاز گسترده مددجویان درزمینه مسکن محدود است، گفت: در سال گذشته باوجود همه تنگناهای موجود موفق به تعمیر و بازسازی مسکن یک هزار و 562 خانوار تحت حمایت شدیم.

زارعان گفت: برای ارائه این خدمات به مددجویان در سال 96 سه میلیارد و 960 میلیون تومان هزینه شد که دو میلیارد و 796 میلیون آن از محل اعتبارات دولتی و کمک‌های مردمی و یک میلیارد و 164 میلیون آن‌هم از وام و سایر منابع تأمین شد.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.