معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: این نهاد در سال 96 زمینه اشتغال هشت هزار و 300 مددجو را فراهم کرد که 12 درصد سهمیه اشتغال استان را شامل می‌شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بهرام سوادکوهی، بابیان اینکه لازمه تداوم خدمت‌رسانی این نهاد به نیازمندان، توانمندسازی و خودکفایی مددجویان است، گفت: منابع موجود در عرصه حمایت از اقشار آسیب‌پذیر در کشور محدود است و برای گسترش حداکثری حمایت از این اقشار باید خدمات این نهاد به شکل مقطعی و فوری به مددجویانی که توان کار کردن به هر نحوی را دارند، ارائه شود.
وی خدمات کمیته امداد درزمینه اشتغال را محدود به پرداخت وام ندانست و گفت: این نهاد درزمینهٔ آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای به دانش آموزان تحت حمایت، مشاوره شغلی به مددجویان، برگزاری دوره‌های مهارت‌آموزی برای مستعدان اشتغال، کاریابی، بازاریابی و فروش محصولات خودکفایی و نظارت منظم پنج‌ساله بر طرح‌های اشتغال، برنامه‌های بسیاری را در دست اجرا دارد.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان سهم این نهاد را  از کل مشاغل ایجادشده در این استان 12 درصد اعلام کرد و گفت: این نهاد در سال 96 با پرداخت هفت هزار و 51 فقره وام اشتغال موفق به ایجاد هشت هزار و 300 شغل در میان جامعه تحت حمایت خود شد.
سوادکوهی از هزینه کرد بیش از 129 میلیارد تومان درزمینه پرداخت وام اشتغال در سال 96 توسط کمیته امداد اصفهان خبر داد و افزود: این مبلغ از محل منابع صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و منابع قرض الحسنه بانک‌ها در اختیار مددجویان اصفهانی قرارگرفته است و در صورت سپرده‌گذاری قرض‌الحسنه مردم نیکوکار اصفهان در بانک ها و صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، شاهد افزایش دسترسی نیازمندان به تسهیلات قرض‌الحسنه برای اشتغال خواهیم بود.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.