سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نجات دو شهروند حادثه دیده توسط آتش نشانان

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از نجات دو نفر از شهروندان در دو حادثه امروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ علی عسکری مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت :طی تماس تلفنی از سوی شهروندان با ۱۲۵ از سقوط یک دستگاه خودرو پژو 405 به داخل گودبرداری پروژه ساختمانی واقع در شهرک خواجوی کرمانی مطلع شدیم .

وی افزود :بلافاصله دو تیم تخصصی امداد و نجات از دو ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد و با توجه به محبوس شدن سرنشین خودرو سقوط کرده به داخل محوطه گود برداری شده مصدوم محبوس در خودرو توسط آتش نشان نجات یافت و با اقدامات تخصصی مصدوم از محوطه گود برداری شده خارج گردید.

عسکری از کارفرمایان و مجریان پروژه های ساختمانی خواست نکات ایمنی مربوط به محوطه کارگاه های ساختمانی را رعایت نمایند و در صورت گودبرداری پروژه حتما اقدامات لازم جهت تامین ایمنی عابرین و شهروندان انجام شود.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی همچنین از سقوط یک جوان 19 ساله در چاه خبر داد.

عسکری با اعلام اینکه این حادثه در بولوار جمهوری اسلامی اتفاق افتاده است ، گفت : بلافاصله دو تیم امداد و نجات سازمان آتش نشانی در محل حادثه حضور یافته و جوان دچار حادثه شده که به عمق چاه 20 متری سقوط کرده بود و به شدت مصدوم شده بودرا از چاه خارج نمودند .
عسکری در پایان گفت: هر دو مصدوم این حوادث به علت شدت جراحات و مصدومیت شدید به بیمارستان منتقل شده اند.


انتهای پیام/س

سقوط یک جوان 19 ساله در چاه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.