سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مصالحه 72 درصدی پرونده های ارجاعی به دوایر مشاوره در گیلانغرب

فرمانده انتظامی شهرستان گیلانغرب از مصالحه 72 درصدی پرونده های ارجاعی به دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری ها در این شهرستان خبر داد.

سلیم سلیمی فرمانده انتظامی شهرستان گیلانغرب در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت: افراد هر جامعه متناسب با شرایط فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی با انواع انحرافات و مشکلات روبه رو هستند که تأثیرات مخرب آن بر روی جامعه به صورت مستقیم و غیر مستقیم است.
وی گفت: شناخت مشکلات اجتماعی افراد جامعه می تواند مسیر حرکت جامعه را به سوی ترقی و تعادل هموار سازد، به طوری که علاوه بر درک عمل آن ها و جلوگیری از تداوم آن با ارائه راه حل هایی به سلامت جامعه کمک کرد.
سلیمی افزود: نوجوانان و یا جوانانی که سازندگان اجتماع فردا هستند در اين دوره از نظر جسماني درحال رشد و از نظر عاطفي نارس، از لحاظ تجربه محدود و از نظر فرهنگ اجتماعي بسيار شكننده و تحت تاثير هستند، آشوب دروني، بحران هاي هويت، اضطراب، افسردگي ترس هاي اجتماعي همراه با اختلالات رواني و شخصيتي به صورت هاي مختلف در اين دوره شايع است.
وی افزود: برای پیشگیری از کجروی ها و بزهکاری های گوناگون در نوجوان و جوانان، نه تنها باید آنها را از ارتکاب جرم دور نگه داشت، بلکه باید رفتار هایی را به آنها آموزش داد تا بتوانند با کمک آنها خواسته ها، نیازها و احتیاجات خود را برآورده سازند.
سلیمی گفت: بيشتر پرونده هاي مصالحه شده در دواير مشاوره و مددکاري كلانتري ها شامل پرونده های نزاع و درگیری، حقوقی و مشکلات خانوادگی بوده که با تلاش کارشناسان و مددکاران با چندين جلسه پيگيري و رسيدگي، سرانجام منجر به مصالحه شده است.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

شناخت مشکلات اجتماعی افراد جامعه مسیر حرکت جامعه

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.