سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شادی و نشاط در دهه کرامت مورد توجه قرار گیرد

امام جمعه شیراز با تاکید بر اینکه باید دهه کرامت روح حیات را در جامعه بدمد و این خدمت کریمانه راهی برای دمیدن روح حیات به جامعه است، گفت: شادی و نشاط در دهه کرامت مورد توجه برنامه ریزان قرار گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ آیت الله لطف الله دژکام نماینده، ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در جلسه شورای هماهنگی دهه کرامت کشور با اشاره به اینکه امید است در این جلسه خدمتی به فکر و اندیشه اسلامی و ولایی داشته باشیم، گفت: برگزاری دهه کرامت و حقیقت آن مایه امیدواری برای همه ماست.

وی با اشاره به اینکه این ملت و مملکت در پناه اهل بیت (ع) هستند، اضافه کرد: برگزاری برنامه‌های مذهبی برای تثبیت نظام اسلامی و عزت بخشیدن به ملت مسلمان ایران، نقشی موثر ایفا می‌کند.

امام جمعه شیراز با تاکید بر اینکه پیوند جامعه با اهل بیت (ع) در دهه کرامت مورد توجه قرار گیرد، گفت: باید با جنبه هنرمندانه برنامه‌های دهه کرامت داشته باشد که مزه آن در جان مردم بنشیند و حس ناخوشایند به مردم دست ندهد.

امام جمعه شیراز با تاکید بر اینکه باید دهه کرامت روح حیات را در جامعه بدمد و این خدمت کریمانه راهی برای دمیدن روح حیات به جامعه است، اظهار داشت: بحث نشاط و شادی مورد توجه برنامه ریزان قرار گیرد.

نماینده، ولی فقیه در فارس با یادآوری این مطلب که خداوند شادی غافلانه را دوست ندارد و دهه کرامت باید به شادی عاقلانه شکل بگیرد، تاکید کرد: باید بازخورد شادی دهه کرامت را از جامعه بگیریم نه اینکه به آنان گزارش بدهیم.

آیت الله دژکام با تاکید بر اینکه همراه اهل بیت (ع) بودن باعث نشاط در انسان می‌شود و زمانی که از آنان جدا می‌شویم، هیچ نداریم، اضافه کرد: به قول ملاصدرای شیرازی، «جان همه ما انسان ها، اهل بیت (ع) هستند.»

وی با تاکید بر اینکه پیوند جامعه با اهل بیت (ع) در دهه کرامت مورد توجه قرار گیرد، افزود: باید با جنبه هنرمندانه برنامه‌های دهه کرامت داشته باشد که مزه آن در جان مردم بنشیند و حس ناخوشایند به مردم دست ندهد.
انتهای پیام/ر

شیراز میزبان جلسه شورای هماهنگی دهه کرامت کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.