مدیر کل فرهنگی اوقاف کشور گفت: برنامه‌های ویژه‌ای برای تجلیل از خادمین امامزادگان (ع) در روز ۲۸ تیرماه جاری برگزار می‌شود.

برنامه‌های ویژه برای تجلیل از خادمین امامزادگان برگزار می‌شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت الاسلام علی موسوی مدیر کل فرهنگی اوقاف کشور ظهر امروز سه شنبه در نشست شورای هماهنگی دهه کرامت که به میزبانی سالن شهید دستغیب حرم احمدبن موسی، شاهچراغ (ع) برگزار شد، اظهار کرد: روز بزرگداشت امامزادگان (ع)، روزی است که تمام خدام و اصحاب بقاع برنامه‌های ویژه خواهند داشت.

وی از اصلی‌ترین وظایف اوقاف و امور خیریه را برگزاری بزرگداشت دهه کرامت و روز ملی امامزادگان (ع) برشمرد و ادامه داد: تعامل خوبی با اوقاف استان در خصوص دهه کرامت انجام شده است.

موسوی افزود: روز بزرگداشت امامزادگان (ع)، روزی است که همه خدام و اصحاب بقاع برنامه‌های ویژه خواهند داشت و از همه سازمان ها، نهاد ها، بسیج و لشکری و کشوری دعوت می‌شود تا در برنامه غبارروبی و مراسم بقاع متبرکه حضور داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های خوبی در سال قبل انجام شد، تصریح کرد: در روز ۲۸ تیرماه نیز برنامه‌های ویژه‌ای برای تجلیل از خادمین امامزادگان (ع) برگزار می‌شود.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به تشکیل پویش تبلیغاتی «با سخنانی از امام رضا (ع)» اضافه کرد: امسال هم این برنامه در دستور کار است و آماده همکاری با دستگاه‌ها هستیم.

مدیر کل فرهنگی اوقاف کشور گفت: سایت‌های اوقاف همچون «راسخون»، تولیدات فرهنگی نظیر نمایشگاه، برنامه‌های صوتی و کتابچه در همه سنین در این پایگاه دسته بندی شده است و در دهه کرامت در دسترس خواهد بود.

انتهای پیام/ن

صحبت های مدیر کل فرهنگی اوقاف کشور در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار