سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رادیو گفت و گو بررسی می‌کند؛

تحلیل چگونگی شکل گیری خط ترور توسط گروهک منافقین در سال های اول انقلاب

گفت‌وگوی سیاسی کاری از رادیو گفت‌وگو روز چهارشنبه 6 تیر ماه به تحلیل و بررسی چگونگی شکل گیری خط ترور توسط گروهک منافقین در سال های اول انقلاب می‌پردازد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رادیو گفت و گو با هدف بررسی رویدادهای سیاسی روز، بر اساس تازه‌ترین تحلیل‌ها و آراء مختلف، برنامه‌ای را با عنوان گفت و گوی سیاسی روی آنتن می‌برد.

بررسی مباحث کلان سیاسی در حوزه داخلی و خارجی با دعوت از کارشناسان، اساتید علوم سیاسی و ارتباطات، پژوهشگران و پیشکسوتان عرصه سیاست و صاحب نظران طیف های مختلف سیاسی و اجرایی با هدف روشنگری، نقد منصفانه و ایجاد فضای همدلی مطرح از جمله محورهای این برنامه است.

گفت‌وگوی سیاسی در برنامه روز چهارشنبه 6 تیر ماه به مناسبت فرارسیدن هفتم تیرماه سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی و انفجار بمب در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی که با عنوان روز قوه قضائیه نامگذاری شده است، به تحلیل و بررسی چگونگی شکل‌گیری خط ترور توسط گروهک منافقین در سال های اول انقلاب با توجه به حادثه 7 تیر می پردازد.

چگونگی شکل‌گیری و انحراف آشکار گروهک منافقین از مسیر انقلاب اسلامی، ابعاد التقاطی اندیشه گروهک منافقین و تأثیرات آن بر گرایش به خشونت و ترور، ابعاد هم سویی استراتژیک گروهک منافقین با آمریکا در مهار انقلاب اسلامی و ابعاد آشکار خیانت گروهک منافقین به منافع ملی و آرمان های ملت ایران از جمله محورهای این برنامه است.

لازم به ذکر است؛ این برنامه ساعت 17:30 تقدیم مخاطبان می شود.

انتهای پیام/

بررسی چگونگی شکل گیری خط ترور در رادیو گفت و گو

برچسب ها: رادیو ، صدا و سیما
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.