رادیو گفت‌و‌گو به مناسبت هفته آب در برنامه گفت‌و‌گوی علمی امشب به تحلیل و واکاوی موضوع محیط زیست و آب می‌پردازد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رادیو گفت‌و‌گو به مناسبت هفته آب در برنامه گفت‌و‌گوی علمی روز سه‌شنبه 5 تیرماه، با حضور کارشناسان به تحلیل و واکاوی موضوع محیط زیست و آب می‌پردازد.

گفت و گوی علمی عنوان برنامه ای از رادیو گفت و گو است که به بررسی مبانی علمی و راهکارهای عملیاتی کلان برنامه‌های پنج ساله در حوزه علم و فناوری، بررسی سیاست‌های توسعه صنعتی، علمی و فناوری می پردازد.

این برنامه که با حضور خبرگان علمی و نخبگان فناوری به تحلیل و واکاوی موضوعات مختلف این حوزه می‌پردازد، به مناسبت هفته آب در برنامه سه شنبه 5 تیرماه موضوع محیط زیست و آب را با حضور هدایت فهمی معاون دفتر برنامه‌ریزی کلان آب و آبفای وزارت نیرو، مهدی نیکزاد کارشناس منابع طبیعی در حوزه آبریز و شاهرخ محمودی کارشناس محیط زیست و کیفیت منابع آب  مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد داد.

راهکارهای استفاده بهینه در مصرف آب در محیط زیست و سایر بخش‌ها و همکاری همه جانبه در جهت بهبود وضعیت از جمله مهم ترین مباحثی است که در این برنامه بررسی می‌شود.

محمد احمدی تهیه کننده، احمد طبعی کارشناس مجری و مهری زارع مؤیدی مسئول هماهنگی این برنامه را سه شنبه 5 تیرماه ساعت 21:00 تقدیم مخاطبان می کنند.

انتهای پیام/

بررسی موضوع آب و محیط زیست در رادیو گفت و گو

برچسب ها: رادیو ، صدا و سیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.